Macam Tak Percaya Balik Kerja 3.30 Petang

Thursday, January 2, 2014

Macam Tak Percaya Balik Kerja 3.30 Petang


Hari ini adalah hari pertama balik kerja pukul 3.30 petang. Esok Jumaat dah cuti. Rasa macam pelik je. Eh! betul ke ni? Selama ini kan, hari Khamis akan bekerja sampai pukul 5.00 petang. Rutin dah berubah. Mia memang pilih WP2 jadi masuk pukul 8.00 pagi hingga 5.00 petang. Bila dah masuk tahun 2014 ni, Jumaat dan Sabtu cuti, maka hari Khamis akan balik pukul 3.30 petang.

Macam tak percaya je... tapi inilah hakikatnya...

jom balik jom..... (^_^)

55 comments:

  1. bestnye balik awal..tak rasa cam hari bekerja lak..saya tetap sama kul6 ptg la..

    ReplyDelete
  2. seronoknya kan..dah jadi macam kedah, perlis bagai kan

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...wah bestnya awal dah balik...:)

    ReplyDelete
  4. bagus jugak boleh balik awal. banyak mende boleh buat petang2..hehe

    ReplyDelete
  5. sis keje kat johor ke??? best la mcm tu...jadik mcm ganu kan..ari khamis balik awal

    ReplyDelete
  6. lepas ni akan jadi biasa kak mia..hehehehe..

    ReplyDelete
  7. wah..seronoknya.moga dapat biasakan diri

    ReplyDelete
  8. best nya .. lepas nie mesti tak terasa pelik blk awal.

    ReplyDelete
  9. best nye balik awal..dapat rest kat umah..

    ReplyDelete
  10. Macam kat Kelantan la.. Tapi Eraz tak...

    ReplyDelete
  11. okey la tu. lain daripada yang lain. hehe.

    ReplyDelete
  12. seronoknya dpt balik awal..mesti tak terasa masa kerja berjalan

    ReplyDelete
  13. Sama dengan pantai timur lah...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. baru join club ni.... kekok skit..

      Delete
  14. wahhh.. bestnyeeeee.. kalau macam ni, teman pun suka koje.. heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikkk... hihihi.... balik awal tentulah best...

      Delete
  15. balik awal ni..dr budak sekolah smpai la org dah keje pun mmg suke beno

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.