image Goreng Ayam - Mia Liana

Friday, 27 April 2018

# Dari Dapur Mia

Goreng Ayam


Hari-hari fikir nak masak apa. Pagi tadi dah keluarkan ayam dari peti ais. Duduk termenung fikir nak masak apa ayam ni.

Last-last Sofea cakap... goreng saja la mummy... Kari ayam sudah... tomyam ayam sudah...

Makanya terus lumur dengan serbuk kunyit dan sedikit garam.


Selamat digoreng ayam ini.


** lauk simple tengahari ini....


14 comments:

  1. Ayam.. hampir setiap hari menjadi menu utama di rumah, sebab anak kedua tak boleh takde ayam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh.. nampknya stok ayam takleh putus la tu... kang ada yang merajuk..

      Delete
  2. ayam goreng jugak sebenarnya paling sedap di dunia..hahaha

    ReplyDelete
  3. SA sejenis x boleh bau ayam goreng, x kisahlah kat mana..automatik SA akan rasa lapar..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. waalaikumussalam... dengan nasi pun boleh bertambah...

      Delete