image Sandwich Tuna - Mia Liana

Tuesday, 24 April 2018

# Work Matters

Sandwich Tuna


Menu sarapan pagi yang simple. Sandwich tuna. Kadang buat sendiri dari rumah. Kadang beli tapau je kat gerai sebelum pergi ke ofis.


Sedapnya... Jemput makan....


** suka tuna...


14 comments:

  1. simple je breakfast kak mia harini..hehe..selamat menjamu selera kak mia

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. yang ni tapau kak seri... pagi tadi cuma siapkan sarapan untuk sofea saja...

      Delete
  3. saya ada masalah bila buat sandwich, yg buat selalu rasa tak sedap...yang beli jugak sedap. jadinya selalu beli je lah kekdahnya :D

    ReplyDelete
  4. Kaella pagi tadi minum dan makan bisjut jer. Sebab rushing dah lambat masuk krja hehe

    ReplyDelete
  5. time blogwalking jengah sini tengah lapar ni...mau japgi berlari cari bread dengan tuna hihi..adoii ^_^

    ReplyDelete
  6. Ni menu srpn ccl klw tgh kejar dgn masa sebelum pegi keja

    ReplyDelete