image Buat Facial - Mia Liana

Friday, 22 June 2018

# Family Matters # Health

Buat Facial


Tengahari tadi Mia ada appointment facial di Taman Universiti, Skudai, Johor Bahru. Sofea pun ikut sekali.

Apa tidaknya, musim raya ni macam-macam yang dimakan dan diminum. Risaukan muka takut timbul jerawat banyak. Maka berfacial lah Mia tengahari tadi.


Lama dah facial kat sini sejak tahun 2014 lagi. Tapi on off. Bila rasa muka macam dah tak ok, baru buat facial kat sini.

Mia sangat serasi dengan produk yang digunakan. Sangat lembut dan alami.

** penjagaan kulit muka agar lebih sihat...


6 comments:

  1. Selamat Hari Raya Aidilfitri Mia Liana..
    Lama LZ tak buat facial.. Suka sebab boleh relax..
    Kulit muka bersih dan glowing lepas facial, best!

    ReplyDelete
  2. PC belum pernah buat facial kak...hehehe...mesti best ni..

    ReplyDelete
  3. Cfrm segar rs muka pas facial. Lama dh tak buat

    ReplyDelete
  4. bestnya bila buat facial.. teringin nak buat... tpi ada ke org lelaki buat?

    ReplyDelete
  5. lebih 4 bulan tak buat facial ni, Mia.
    berkarat dah rasa muka ni hi hi hi hi...
    sok sok la buat apoinmen semula.

    ReplyDelete