image Kasut Sekolah Kedua Tahun 2018 - Mia Liana

Thursday, 26 July 2018

# Family Matters

Kasut Sekolah Kedua Tahun 2018


Kisah malam tadi... Ustazah ada hal, jadi Sofea tak ngaji. Makanya... terus pergi ke @mart Kempas nak belikan kasut sekolah yang baru untuk Sofea. Kasut yang lama dah tak boleh guna.

Pilih punya pilih.... Sofea berkenan kasut sekolah yang jenis ni.


Nampak ladylike sikit katanya. Mia ikutkan saja. Janji dia selesa pakai kasut ini kat sekolah.


** mood ceria...

9 comments:

  1. Kite pun nak beli kasut sekolah anak weekend ni gantikan yang rosak tu..

    ReplyDelete
  2. mrs pip pun sama juga, anak2 pakai kasut kedua tahun ni ....

    ReplyDelete
  3. sama la anak dilah ni kak mia.. kasut dah rosak.. nak belikan yg baru nanti..

    ReplyDelete
  4. Sis pun suka style kasut cmni, budak senang nak bukak pakai...selesa pun yer..

    ReplyDelete
  5. comel :)
    kasut syuhada pun nazak dah nampak nyer.
    tapi bila ditanya. dia tak nak yg baru. bazir :)
    hadoi lah anak. perli ibu ker?!

    ReplyDelete