image Carrot O Ais Satu..... - Mia Liana

Friday, 30 November 2012

# Family Matters # Work Matters

Carrot O Ais Satu.....



Hari ini sampai awal ke pejabat dan terus pergi sarapan dengan Suami Mia dulu di AdamMaya Cafe. Memang dekat sangat dengan pejabat Mia. Sekali sekala dating dengan suami, apa salahnya. Mia sarapan mee hoon goreng dan suami pula nasi lemak ayam goreng.

Minggu ini, tekak Mia berkenan pula nak minum air carrot o ais. Dah beberapa pagi ni asyik minum air ni je. Lobak memang bagus untuk kesihatan dan mengandungi beta carotene, vitamin B dan C, alpha carotene, kalsium, dan potasium.

Sedap air ini. Kalau bubuh susu, Mia kurang minat sedikit. Jom minum...

p/s : bagus minum air buah-buahan di kala pagi...

Published with Blogger-droid v2.0.6

40 comments:

  1. sedapnye, dah lama tak minum :)

    ReplyDelete
  2. tak prnh mnum air carrot ... mkn suka lh ^^

    ReplyDelete
  3. xpenah try lg yg xde susu ni..
    kalo yg ada susu tu..xmnt..rasa muak..:)

    ReplyDelete
  4. x reti pulak saya minum carrot o. selalu minum yg ada susu je. hehehe

    ReplyDelete
  5. karot bagus untuk kesihatan.. tapi satu lagi.. boleh cuba gantikan carrot sebgai snek.. mesti cunnn... takde la nak makan jajan ke bukan2... lagipon bagus untuk kesihatan <3


    Kongsi Apa Saja

    ReplyDelete
  6. salam kak mia.

    izan tak pernah minum carrot o ni. selalu buat yg letak susu. nak try jugalah~

    ReplyDelete
  7. reena kurang carrot sikit..tp cuba kak mia try jus amra atau apple..perghh..sedap dgn masam-masam dia..:)

    ReplyDelete
  8. carrot pon sodappppp tp carrot susu lg sedap
    ahakk

    ReplyDelete
  9. farah lactose e-tolerant...so memang susah la nak paksa minum carrot susu kan? memang kalau order kat kedai...carrot tak nak susu satu!

    ReplyDelete
  10. Saya suka carrot susu, sedapnya...

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum mia....sedapnya pepagi minum jus...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... haah bagus untuk perut ni... ;)

      Delete
  12. EH .. XPENAH AG DEQ MINUM CAROT O AIS KAKMIA .. HEHE .. NI FIRST DGR N TGOK RUPE .. T NK TRY LA

    ReplyDelete
  13. sedap ka carrot O
    biasa minum carrot susu (",)

    ReplyDelete
  14. ye lah..sedap ke carrot o, biasa minum carrot susu..

    ReplyDelete
  15. best air carrot... kalau letak susu, lagi kow punya... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi kak mia kurang minat skit kalau ada susu ni... heheh

      Delete
  16. carrot mkn saja o mnum shida rasa xblh..sbb tah la rsa nk tkluar balik tp kalo msk2 bt grg syur ok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe... tekak masing2... ikut mana yang boleh je..

      Delete
  17. Akak lebih suka carrot susu. Makan macam tu saje lagi sedap. Sambil masak sambil kunyah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah... makan macam gitu lagi bagus sebenarnya. tapi mia lebih suka dalam bentuk jus... ;)

      Delete