JEPUNIAGA | Kedai Online Jual Kamera dan Produk Apple Terpakai


JEPUNIAGA. Satu nama yang  tentu tidak asing lagi di kalangan mereka yang sememangnya berada di bidang fotografi. Kedai online ini popular dengan perkhidmatan jualan kamera DSLR baru dan terpakai. Juga ada menjual produk Apple seperti Macbook dan iMac terpakai dari luar negara.

Capaian ke kedai online ini melalui url www.jepuniaga.com. Kedai online JEPUNIAGA ini beroperasi sejak 1 Januari 2013 ketika pemiliknya masih berada di Jepun lagi dan sekiranya berada berhampiran, boleh terus berkunjung ke kedai perniagaan JEPUNIAGA di Universiti Teknologi Malaysia, Johor Bahru. Ada juga yang lebih gemar membelek produk yang diingini di depan mata supaya mudah membuat pilihan dengan lebih tepat berbanding membeli secara online. Walaubagaimanapun terpulang pada kehendak pembeli. Yang pastinya proses nak membeli secara online amat mudah dan menyenangkan.






Memang rambang mata betul kalau dah mengadap Kedai Online JEPUNIAGA ini. Antara jenama kamera DSLR yang dijual ialah Nikon, Canon, Fujifilm, Leica dan Pentax. Apa yang bestnya berbanding dengan yang lain ialah tawaran penjimatan harga pembelian sehingga 50% dari harga yang baru. Sangat wow...


Antara paparan dalam tab Used List (Terpakai)
Link : http://www.jepuniaga.com/used-list




Pelbagai pilihan bagi menepati keperluan dan citarasa pembeli. Segalanya ada di hujung jari. Hmmm... boleh percaya ke nak beli online ni? Jangan bimbang, JEPUNIAGA adalah trusted online store. Boleh dipercayai dan pembayaran boleh dibuat melalui akaun CIMB dan MAYBANK.


Antara testimoni dari pelanggan dari fanpage JEPUNIAGA
Link : https://www.facebook.com/pg/Jepuniaga/reviews/?ref=page_internal








Kata orang, alah membeli menang memakai. Berdasarkan dari testimoni para pelanggan, rata-ratanya amat yakin dan berpuas hati dengan servis dan kualiti barang yang dijual di JEPUNIAGA. Jadi.. tunggu apa lagi... 

Kalau yang jauh boleh beli secara online di JEPUNIAGA. Kalau yang dekat boleh terus datang ke kedai. Semoga anda dapat beli apa yang diidamkan. JEPUNIAGA ini memang recommended sangat.




Untuk keterangan atau pertanyaan lanjut, boleh hubungi :


JEPUNIAGA
Lot 4, Rumah Alumni Universiti Teknologi Malaysia (UTM)
Skudai, Johor Bahru, Johor.

Website: www.jepuniaga.com
Facebook: www.facebook.com/Jepuniaga
Instagram: @jepuniaga
Email: jepuniaga@gmail.com
No. Telefon: 011-37740744



** calling for photographers and Apple lovers...


Post a Comment

10 Comments

  1. Thank you kak share pasal nih. sebelum nih taktau pon ada kedai online yang jual barangan photography macam nih..menarik jgk. tgk testimoni pon ramai yang berpuas hati.

    ReplyDelete
  2. tq sharing pasal ni..kebetulan tgh mencari2 jugak nih..hehehe

    ReplyDelete
  3. terbaek.. brg2 kamera ejulz pun dah x brp bgs.. tp ejulz takut nak beli online barang2 camni.. hehe..

    ReplyDelete
  4. Baguslah ada website yang jual barangan terpakai untuk mereka memerlukan.nak beli yang baru mahal sangat

    ReplyDelete