Shopping Online Barangan JD.COM Dan Mogujie Di EZBUY


EZBUY merupakan online shopping store yang sudah terkenal dan dipercayai malah tidak asing lagi di Malaysia. Jika tengok dan belek-belek kat dalam EZBUY ini, hmmm… macam-macam ada. Sebut saja apa.. pasti ada. Pelbagai berangan dijual bagi menepati citarasa pembeli. Trend masa kini, makin ramai yang selesa membeli barangan dengan shopping online. Jimat masa, tenaga dan kos pengangkutan.

Bayangkan sambil tengok televisyen di rumah, sambil shopping online kat EZBUY di smartphone sendiri. Boleh download aplikasi mobile EZBUY ke smartphone anda sama ada versi android app dari Google Play atau versi iPhone app dari APP store.

Bila-bila masa. Di mana jua kita berada. Berbekalkan smartphone / pc / laptop  yang ada akses internet memang sangat mudah untuk shopping online di EZBUY.



Sekarang ini, dah meriah sungguh  di EZBUY. Apa tidaknya, sudah ada 2 Seller famous barangan luar negara di EZBUY iaitu JD.COM dan Mogujie. Pendek kata, makin lama makin bertambah rambanglah mata ini nak shopping online di EZBUY.


JD.COM
JD.COM atau dikenali dengan nama Jing Dong sangat popular sebagai salah satu pusat e-dagang yang terbesar di China. Amat mementingkan kualiti produk dan servis penghataran dan pelanggan, JD.COM mempunyai banyak pilihan kategori barangan iaitu aksesori gajet, keperluan seharian, pakaian, kelengkapan rumah dan lain-lain lagi.


Carian barangan dalam EZBUY boleh dibuat dengan memilih Seller : Jingdong (JD.COM) di mana-mana kategori barangan yang dikehendaki. Paparan di atas menunjukkan pilihan Seller: Jingdong untuk kategori Shoes, Bags & Accessories. Bagi lebih memudahkan urusan pembeli, simbol JD digunakan untuk setiap barangan yang dijual di EZBUY.


Paparan di atas adalah hasil carian handbag bagi seller : Jingdong. Senang dan mesra pengguna. Mudah untuk mencari barangan yang dikehendaki.

Mogujie
Mogujie terkenal dengan rangkaian fesyen yang pelbagai dan trending. Banyak pilihan untuk pakaian, skirt, blouse, beg, kasut, keperluan make-up dan kecantikan. Barangan yang ditawarkan berkualiti dan murah dari negara China. Setakat ini, MOGUJIE jadi pilihan terbaik bagi penggemar fesyen di Malaysia kerana ianya menepati citarasa yang pelbagai dan terkini.



Di EZBUY, barangan Seller MOGUJIE ada dalam page Mushroom Street atau pun boleh buat carian dengan pilihan Seller : Mogujie untuk kategori barangan yang ingin dibeli.


Paparan di atas adalah hasil carian bagi kategori Dress untuk Seller : Mogujie. Bagi lebih memudahkan urusan pembeli, simbol Mushroom digunakan untuk setiap barangan yang dijual di EZBUY.



Wahhh.. betapa seronoknya nak shopping barangan JD.COM dan Mogujie di EZBUY. Boleh beli barangan luar negara dengan mudahnya tanpa perlu bimbang barangan yang dibeli tidak sampai ke sini. Jom shopping… di EZBUY (https://ezbuy.my)


Psstttt... jom daftar SINI (https://marketing.ezbuy.my/ezbuyMobileRegister/index_v2_MY.html?identId=oXjDEi) untuk dapatkan shopping voucher RM15 secara percuma.




EZBUY
Buy Global, Locally

https://ezbuy.my



** calling for online shopping lovers...


Post a Comment

4 Comments