Tuesday, February 5, 2013

Pemandangan Sungai Yang Cantik


Pagi-pagi ini ceriakan mood kita dengan melihat gambar pemandangan sungai yang cantik sebelum memulakan tugasan harian. Sekali pandang ibarat lukisan hidup. Bayangkan kalau kita berada di dalam gambar ini, betapa damainya jiwa kita.

Jom tengok....









sejuknya mata memandang... hati terus rasa tenang....

59 comments:

  1. btol2, tambah plak gmbr cantik... dulu paly ade post gmbr sungai jernih... kat sini http://www.paly.my/2012/12/nak-tengok-sungai-paling-jernih.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo.. kak mia dah terjah entri tu siap komen sekali..

      Delete
  2. menghargai nikmat kurniaan Ilahi..damai..tenang..nyaman.. :)

    ReplyDelete
  3. memang cantik la kak mia...keindahan alam ciptaan Allah kan?

    ReplyDelete
  4. kendahan alam semulajadi..sejuk mata memandang

    ReplyDelete
  5. tgk gmbr pon dah menarik .. klu ada kat sana ... untungnya ^^

    ReplyDelete
  6. subahanallah..indahnya kurniaanNya...bilalah dpt smpi tempat mcm tu..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pasti la lyeen... dalam mimpi boleh lah... hehehe ;)

      Delete
  7. Indahnya teringin pulak nak pergi memancing dah bertahun tak memancing ikan

    ReplyDelete
    Replies
    1. raya cina ni cuti lama.. boleh lah pergi memancing..

      Delete
  8. assalamualaikum mia...memang cantik sungai2 tu sejuk mata memandangnya...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... memang cantik sangat2..

      Delete
  9. betapanya indahnya ciptaan tuhan kan kak mia, hehe

    ReplyDelete
  10. macam dalam lukisan. cantik. kalau lah hana berada kat tempat ni..

    ReplyDelete
  11. Sungai kampung saya tak secantik sungai dalam gambar ini. Teringat pulak nak balik kampung

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni nak raya cina boleh aja balik kampung.. cuti lama..

      Delete
  12. cantiknya....kalau dapat pergi fuhh tak lepas kamera dekat tanga ni :D

    ReplyDelete
  13. ada yg gambar kat atas tu betul2 nampak mcm lukisan...

    ReplyDelete
  14. memang cantik...kalau dpt berendam....emmmmm best

    ReplyDelete
    Replies
    1. uiiii kalau dapat berendam.. terasa bahagianya dunia ini... heheheh remy...

      Delete
  15. Macam lukisan....yg no 3 dari atas tu ngan yg last...

    ReplyDelete
  16. Memang cantik dan sejuk mata memandang.. Anugerah Allah yang perlu dipelihara..

    ReplyDelete
  17. wahh teringin nk berada ditempat2 mcm tu kak mia...mst aman damai :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Buy Here Online @ Mialiana.com

March Top Supporters