image Mee Rebus Johor Jaya - Mia Liana

Sunday, June 16, 2013

# Family Matters

Mee Rebus Johor Jaya

Beberapa jam yang lepas, kami sekeluarga telah pergi makan mee rebus di Taman Johor Jaya.




Ramai orang datang ke kedai makan ini. Lokasinya berdekatan dengan Giant Plentong.

baru sempat nak update blog sebelum tidur.

posted from Bloggeroid

22 comments:

  1. mee rebus johor,,mee bandung johor..perghh! bestnyer!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sedap. Mi rebus Johor antara hidangan wajib setiap kali raya..

      Delete
  2. wah.. sedapnya mee rebus tu.. yang negeri johor aiza tak pernah rasa lagi..

    ReplyDelete
  3. shida suka laksa johor kak mia..naseb lah ade mkcik ni org johor tp stay kat tempat shida..setiap rabu akn ade menu laksa johor kat kedai dia..blh la mkn :)

    ReplyDelete
  4. nampak mcm menarik jugak tu...lama tak makan mee rebus ni tetiba rasa teringin lah pulak...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu tandanya... kena cepat2 pergi makan..

      Delete
  5. mee rebus johor memang sedap...pernah rasa, kuahnya pekat sekali....

    ReplyDelete
  6. kak mia, johor jaya area mana ye? jalan apa. sebab ros kalau dah teringin sangat suka beli mee rebus hj wahid yg kat angsana tu. tempat lain tak tau. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. depan jalan teratai, sebelah shell... sedap...

      Delete
  7. Lama tak makan mee rebus ni...kat area Johor mmg femes Mee rebus nikan Mia

    ReplyDelete