image Sarapan Pagi Di Nilai Springs Resort Hotel - Mia Liana

Tuesday, June 25, 2013

# Work Matters

Sarapan Pagi Di Nilai Springs Resort Hotel

Alhamdulillah... pagi ini terasa segar. Dapat tidur nyenyak juga malam tadi.

Pilihan menu makanan yang sangat varieti di Nilai Springs Resort Hotel, Negeri Sembilan ini baik sarapan pagi, tengahari mahupun makan malam. Memang best!

Santapan Mia pagi ini....




jemput makan semua...

jerebu semakin teruk di sini...

posted from Bloggeroid

51 comments:

  1. Replies
    1. salam pagi juga ya anum.. alhamdulillah, dah kenyang..

      Delete
  2. makanan seimbang jugak la tu kan hehe...sedap2

    ReplyDelete
  3. makan kat hotel memang sedap, tapi saya tak suka kacang2 tuh,

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo takpe... mia memang suka baked bean...

      Delete
  4. dap dap dap.....lama dah tak makan situ....kalau ada event br dpt makan....actually saya mmg live area Nilai nie...he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooh ye ke? dekat benarlah ni. mia baru je tahu...

      Delete
  5. Mia .. lepas ni leh la bawa ktorg makan kat sana yerr :) hehe

    jom singgah blog ML : http://blogdearlady.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. wah.. sedapnya.. aiza belum sarapan lagi ni.. hihi..

    ReplyDelete
  7. makan hotel mmg sedap semuanya..macam nak makan je semuanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la bahrain... nasib perut ni tak besar... hehehe..

      Delete
  8. Sedapnya nampak.. Argh! Selalu macam ni kalau puasa.. Ramai orang post gambar2 makanan.. Terliur seyh.. Sabar Mieza sabar.. Tutup mata.. Hehehe..

    ReplyDelete
  9. krole paling minat kacang tu kak~ sedapnyeee...sarapan ala2 western gitu~

    ReplyDelete
  10. Sosej tu memang pilihan utama kita Mia kalau breakfast kat luar..then mesti ada scramble egg..plus orange juice..complete breakfast ..

    ReplyDelete
  11. xD sy sarapan ngn bubur je ai ni..alhamdulillah..hehehe x)

    ReplyDelete
  12. wahhh... menarik tu sis mia. mintak sikit boleh

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum mia....nampak sedap jer tu...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... jemput makan ya...

      Delete
  14. Eraz tak pernah makan banyak klu breakfast.. Kadang-kadang rase rugi sebab tak ambil peluang.. hehe..

    ReplyDelete