Shopping Di Jalan Tuanku Abdul Rahman Kuala Lumpur (3)

Tuesday, June 18, 2013

Shopping Di Jalan Tuanku Abdul Rahman Kuala Lumpur (3)

Seperti biasa apabila berkursus di Kuala Lumpur, Mia akan beli beberapa pakaian. Kali ini Mia beli blouse ditemani dengan Lela.

Semalam petang selepas kursus, terus menapak dari satu kedai ke satu kedai pakaian di sepanjang Jalan Tuanku Abdul Rahman atau lebih dikenali dengan Jalan TAR.

Lenguh juga jalan kaki ni. Kalau dipasang meter agaknya mencecah lebih 1 kilometer.

Hasil shopping Mia semalam...










Hasil shopping Lela semalam...




Alhamdulillah harga blouse amat berpatutan, RM 20 kecuali blouse yang pertama RM 29.90. Tudung Lela pula harganya RM 7.80.

Mood shopping....

posted from Bloggeroid

53 comments:

  1. shopping kt jalan TAR mmg best! murah n byk pilihan!

    ReplyDelete
  2. Wah murahnya blouse...beli shopping tuk mak saya :) hehe

    ReplyDelete
  3. kak mia...belikan satu...hehehe
    memang seronok shopping kat sana..rambang mata.

    ReplyDelete
  4. Syioknyer shopping...happy shopping tu u Mia..huhu

    ReplyDelete
  5. murahnya! tp sy jenis tak suke gi tempat ramai org.wuwuuuu..jeles...tp hurm....

    ReplyDelete
  6. aiza kalau ke sana memang rambang mata tengok pakaian.. semua cantik dan harga berpatutan.. punya la syok mencuci mata, sampai tak sedar kaki dah lenguh sebab berjalan jauh..

    ReplyDelete
  7. tu yang sibuk semalam tu yer kak mia... he he he...

    ReplyDelete
  8. wah bestnya kak mia shopping sebelum ramadhan..nt kalo dah masuk bulan ramadhan, lagi ramai orng g shopping kt situ..bila la agaknya KM nak beli baju raya..hihi

    ReplyDelete
  9. kat jalan TAR mmg murah2 kan..sonok nya, nak pi jugak...tak jemu2 kan g sana =)

    ReplyDelete
  10. sibuk nampak nye kak mia ni, hehehe

    ReplyDelete
  11. bestnya dapat shopping di jalan TAR.....

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. haah... cepat2 sebelum sesak masa puasa nanti...

      Delete
  13. Dah nak raya ni lagi banyaklah membeli-belah Mia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kak mahh... macam2 yang nak dibelinya...

      Delete
  14. assalamualaikum mia...wah bestnya pi shopping...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama.... eeee memang besttt....

      Delete
  15. wahhh... saya pun suka shopping di jalan tar.. :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... banyak pilihan... boleh pilih yang sesuai..

      Delete
  16. Best nyer dpt shopping kt jalan TAR..
    Lawa tudung tu, murah pulak..

    ReplyDelete
  17. wah bestnya dapat shopping di jalan TAR

    ReplyDelete
  18. hehe lepas ni kena pasang meter la nak tgk baper km dah jalan...haha

    ReplyDelete
  19. pernah pergi bawak adik, tp masa tu panas.. tak larat nak jalan...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Top Supporters May 2017