Wordless Wednesday 33 - Mia Liana

Wednesday, June 12, 2013

# Pearl # Wordless Wednesday

Wordless Wednesday 33

Pantai tersembunyi bawah tanah ditemui di Pulau Marietta, Mexico

sumber : SINI

48 comments:

  1. penah tngok.. mmg terbaek pulau ni

    ReplyDelete
  2. amazingg... pantai tersembunyi...rasa macam nak pegi jer...ekekeke...agak2 selamat tak pulau tu? he he he....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah... rasa macam tak selamat pun ada juga. risau takut tiba2 tertutup sendiri ke..

      Delete
  3. Antara kejadian alam yang tak terjangkau dek fikiran...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan juga agak mustahil untuk dipercayai...

      Delete
  4. subhanallah.. cantiknya alam ciptaan Allah swt.. :D

    ReplyDelete
  5. Subhanallah! Cantik tapi macam menakutkan pulak nak mandi kat pantai tue. :D

    ReplyDelete
  6. cantik sangat,...dapat gi kat sni best jugak..

    ReplyDelete
  7. cantik sangat....kalau ler dapat pergi kat sana....

    ReplyDelete
  8. hehe cantik tempatnya tu....pasir pon cantik, air pon jernih...mmg syok kalau bersantai...

    ReplyDelete
  9. subhanallah....cantik sgt! kagum...

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mia...cantik ciptaan Allah..;)

    ReplyDelete
  11. Dah pernah tengok sebelum ni rasanya...camne nak masuk agaknya yeh Mia

    ReplyDelete
  12. Kuasa Allah menjadikan Alam ini sebegitu rupa. Cantik dan tak terjangkau akal. cantik

    ReplyDelete
  13. unik.. erkk tapi rasa macam takut je nak pergi.

    ReplyDelete