image Wordless Wednesday 37 - Mia Liana

Wednesday, June 26, 2013

39 comments:

  1. wuah! bestnye...berenang kat swimming pool~

    ReplyDelete
  2. wah bestnya mandi manda.KM mandi kat jeram je..hehe

    ReplyDelete
  3. minggu nie nak ke PD sambil terjah kolam mandi.....hehe

    ReplyDelete
  4. sis mia,dulu setiap ahad saya bawa anak2,mak pun bawa adik he3...sebab dekat je dengan rumah.tengok foto ni terasa nak aktif balik bawa budak2 berenang ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo gitu... nak happy kan budak paling senang ialah bawa mereka ke kolam.. confirm happy je nanti.

      Delete
  5. wah. berenang2 lah anak dengan ayahnya ye

    ReplyDelete
  6. Panas2 ni dapat berendaman di kolam adalah sangat bahagia.. Hehe..

    ReplyDelete
  7. Mama kursus Sofea swimming ngan papa yeh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yuppp hainom... senang ayahnya nak jaga dia...

      Delete
  8. lepas ni sofea boleh jadi macam pandela pulak :)

    ReplyDelete