Tengok Shaolin Soccer Di TV3

Thursday, December 26, 2013

Tengok Shaolin Soccer Di TV3


Malam ini Mia sekeluarga tengok movie Shaolin Soccer di TV3. Memang lawak sungguh cerita ini. Ketawa sahaja tak habis-habis. Sungguhpun berkonsep jenaka serta santai tetapi banyak mesej yang disampaikan.

Tengok banyak kali pun tidak bosan. Suka tengok... Sangat menghiburkan.

layan... jangan tak layan...

25 comments:

  1. Family saya pun tengah tengok cerita ni sekarang ;D hee

    ReplyDelete
  2. Hahahah betul, memang qila tengah tengok hehhehehehe
    cerita ni dari dulu lagi kan kak mia heeheheh

    ReplyDelete
  3. oh..tak tengok pulak sebab saya tengok Acheh Hikmah Tsunami

    ReplyDelete
  4. smlm tak tgk pun..berebut siaran tv..huhu

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. samalah kita kak sukma.. hilang segala stres...

      Delete
  6. Tu lah kak, kita pun suka jgk tengok. Lagi2 time2 malam kan

    ReplyDelete
  7. cerita ni mmg best.. byk kali jugak lah tengok cerita ni. :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.