Carta Top 10 Pengkomen Tegar 2013

Thursday, January 2, 2014

Carta Top 10 Pengkomen Tegar 2013

Nampaknya majoriti mengundi untuk Mia umumkan pada hari ini. Senarai pengundi ada di SINI.

Dengan ini, Mia akan umumkan mereka yang tersenarai dalam Carta Top 10 Pengkomen Tegar 2013 ialah....


Eraz Fadli dengan 969 komen
Sukma Haron dengan 802 komen
Sally Yatiey dengan 672 komen
Normi Nieza dengan 570 komen
hainom OKje dengan 551 komen
Nor Salmi dengan 540 komen
Paly dengan 506 komen
Mas Zull dengan 475 komen
aisya dengan 446 komen
baby comel dengan 437 komen

Tahniah buat yang tersenarai. Sebagai penghargaan, sila hantarkan butiran berikut ke inbox fanpage Mialiana.com untuk penghantaran cenderahati.

URL Blog : 
Nama penuh :
Alamat :
No. Handphone :

Terima kasih tidak terhingga. Terharu sangat ni...

 jangan lupa tuntut cenderahati ya.... 

55 comments:

  1. Wow..hebat betul mereka yang jadi pengkomen tegar ni. Tahniah buat semua ya

    ReplyDelete
  2. Huaaa :O
    Gila beratus hohohoho congratulations to the pengkomen tegar huhu \\^O^//

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum.. kak mia,

    wahh... betul tegar nie...

    mselim3

    ReplyDelete
  4. Tahniah kpd mereka yg tersenarai.. semoga terus sukses.. :)

    ReplyDelete
  5. mak aih banyak nyer diorg komen hahaha
    http://www.kucinghitam.net/2014/01/anak-menakan-pertama-kh.html

    ReplyDelete
  6. wahh.. bestnya banyak komen.. nak komen jugak lah.. *spam* *spam* *spam* *spam* *spam* *spam* *spam* *spam* *spam*

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikkkkk heheheh ada perkataan spam tu.... heheheh..

      Delete
  7. Perghh banyak sakan komen diorang ekk..tahniah atas kerajinan mereka semua...hehe

    ReplyDelete
  8. byk kali jugak klik nama sendiri tadi. betul ke tak ni.. hehe.. tq kak mia.. dan tahniah jugak buat yg lain. :D

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum mia...alhamdullilah rezeki awal tahun dan hari Jumaat ni....ada juga nama mama tersenarai dalam ramai2 pengomen kat blog mia ni....mekacih banyak2 mia...nanti mama hantarkn detail yg diperlukan....:)

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah ejaan td..(typo error ) hehehe.. tahniah baut semua..

      Delete
  11. Eh?.....tak sangka.....termasuk pulak hehe....TQ Mia....lama tak dtg sini!

    ReplyDelete
  12. tahniah buat yang tersenarai.. hope teman nanti tersenarai gak.. kikiki.. =)

    ReplyDelete
  13. Ya allah, terima kasih kak mia. Tak sangka langsung :)

    ReplyDelete
  14. Congrats untuk mereka.bestnya dapat cenderahati tu :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.