Cenderahati Telah Diposkan

Sunday, January 12, 2014

Cenderahati Telah Diposkan

Tengahari tadi Mia dah poskan kesemua cenderahati dengan menggunakan pos daftar. Ramainya orang kat pejabat pos. Maklumlah hari ini hari Ahad. Ramai yang bekerja swasta cuti hari ini. Senanglah nak buat urusan...


sila klik pada gambar untuk besarkan

Apa-apa pun terasa leganya bila dah diposkan. Senarai penerima ada di SINI dan cenderahati yang diterima ada di SINI. Nanti kalau dah sampai, beritahu Mia ya.... 

 akan sampailah ke destinasinya..... tunggu ya...

37 comments:

  1. Tahniah semua . Wahh kak mia memang best :D

    ReplyDelete
  2. huhu..selalu tak sempat join ape2 kat blog kak mia.. nnt nak kena alert la lepas ni..huhu

    Sepagi di JUSCO..

    ReplyDelete
  3. yeay! even takde nama sally kat situ...sally yeay kan aje...hikhik :P

    ReplyDelete
  4. yg bertuah sila tunggu abg posmen dtg ea... hehe...

    ReplyDelete
  5. tahniah kepada yang menerima cenderahati tu :)

    ReplyDelete
  6. ramai peminat tegar ni... hee... tahniah pada mereka semua...

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia...wah bestnya x sabar nak tunggu esok dpt hadiah dr mia...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam... wahhhh sabar ya mama..

      Delete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.