Wordless Wednesday 111

Wednesday, April 16, 2014

Wordless Wednesday 111


Kerja teruk sampai tinggal tulang.

50 comments:

  1. Zara senyom tgk picture ni.. bygkn diri depan lappy mcm tuuu.. haha

    ReplyDelete
  2. Takpe kak..yang penting niat buat kerja tu..InshaAllah rezeki ada nanti :)

    ReplyDelete
  3. adehhhh haha tak apa la kak..ada juga tu nnt rezki lebih insyallah

    ReplyDelete
  4. setakat ni tak tinggal tulang lagi kak... ^_^

    ReplyDelete
  5. makin berisi ada lah wlaupun gaji tak naik..huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila stres tu yang makan banyak... samalah dengan kak mia ni.. huhuh

      Delete
  6. salam singgah. gambar ni sungguh ayatnya makan dalam. hehehehehehe

    ReplyDelete
  7. atee..!! nayee ler kalau macam ini gayee.. ^_^

    ReplyDelete
  8. hahahahah
    lain pulak ngan iols ni ML
    keje teruk2..smpai memboyot
    tgh sarat 7bln hahaha

    ReplyDelete
  9. hahaha..ini betul2 kerja tahap dewa nieh...hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. buat kerja tak pandai takpe janji pandai bodek, kipas lebih lakonan mantap baru boleh naik pangkat dan gaji....konsep kerja akhir zaman.

    ReplyDelete
  11. Sabar la sis. Tu kan dah jadi tanggungjawab.
    Tapi kalau sampai tinggal tulang, melampau sangat tu.Hik3..

    ReplyDelete
  12. hahaha..
    kkalu kerja xper kak sampai cmni.
    jgn main game sampai jd cmni udah ler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikkk.. kalau main game, memang nak kena ketuk kepala dia...

      Delete
  13. assalamualaikum mia...wah teruk sekali...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... haah... memang teruk..

      Delete
  14. Assalamualaikum Kak Mia...kesiannyer sampai tinggal tulang jadinyer..

    ReplyDelete
  15. Cantik nombor Wordless Wednesday kali ni.. :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.