Bawa Bekal Epal

Tuesday, August 19, 2014

Bawa Bekal Epal



Kadang-kadang bila dah sibuk terlupa nak makan buah. Jadi Mia disiplinkan diri untuk bawa buah ke pejabat minggu ini. Kiranya bawa bekal buah epal lah. Bila dah umur dalam 30an ni, macam-macam yang difikirkannya. Kalau asyik fikir kerja sampai bila pun takkan berhenti.

Sesekali nak manjakan diri dengan makan buah segar. Mia suka makan epal. Hari-hari makan pun tak muak.

Jemput makan ya...

buah banyak khasiatnya...

26 comments:

  1. kalau bapa sy kak,marah klu anak-anak tak makan buah..tapi anaknya ni,memang takde disiplin kalau makan buah...hehehe..buah nie bagus untuk badan kita kan..

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia...mmg sedap kalau hari2 dpt makan buah2an ni...bagus utk kesihatan badan kita...:)

    ReplyDelete
  3. apple hijau dengan thousand island sauce kak...awesomeness!!!

    ReplyDelete
  4. saya pun bawak bekal epal..cuma sebijik-sebijik la..malas potong..hehe

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum dan salam singgah Kak Mia...suka makan epal,tpi bila gigi sakit tak larat nak gigi Kak Mia..huhu..

    ReplyDelete
  6. sy kureng sikit epal..tp kalau oren suka! hehe

    ReplyDelete
  7. dijemput utk sertai GA dhiya yang pertama. Harap2 dapat sambutan :)

    http://dhiyadahlia.blogspot.com/2014/08/dhiyas-first-giveaway.html

    ReplyDelete
  8. 안녕하세요~~! this is twinscraftlife^^ Please visit our blog shop^^ 꼭 오세요~~ twinscraftlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. buah-buahan paling elok dimakan sebelum makan. harap kak mia wat camtu ye. hehehehe ^_^

    ReplyDelete
  10. tu la klu tak potong mmg lmbt sikit nk mkn kan ... klu kat rumah tu buah sampai lebam2 sbb tak dan nk mkn ... mmg ideas yg baik bw pi pej

    ReplyDelete
  11. eoal byk khasiat..bile mkn memg kenyang sbb kaya dgn serat

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.