Beraya Dengan Shawl Halfmoon Rania Najima

Monday, August 4, 2014

Beraya Dengan Shawl Halfmoon Rania Najima

Seronoknya dapat beraya pada tahun ini. Ditambah lagi dengan seri dari koleksi Shawl Halfmoon Rania Najima yang cukup menarik perhatian. Memang selesa bila pakai shawl ini. Senang nak pakai pula. Sofea pun suka pakai shawl jenis ini. Katanya best dan sanggup pakai sepanjang hari tanpa mahu dibuka.

Jom tengok gambar kami dengan tudung Shawl Halfmoon Rania Najima.






Amat menceriakan tema biru muda kami sekeluarga. Sweet sangat. Selamat Hari Raya...

Kepada yang berminat, sila hubungi,

Fanpage :

Instagram :

WhatsApp / SMS :
0127572639

jom kita bershawl halfmoon..

27 comments:

  1. Assalamualaikum dan salam Raya ke-8..cantik nyer tudung shawl halfmoon tu kak mia,sepadan dgn baju kak mia..

    ReplyDelete
  2. cantik dan sepadan dengan baju..sofea pun cute jer ngan shawl halfmoon tuh..

    ReplyDelete
  3. woowww look pretty. saiz besar kecil pon ada.. hihi

    ReplyDelete
  4. Cantik sofea..
    Suke tgk..
    Sejuk perut mia mengandung ;)

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya mia.. comelnya sofea ni ;)

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...cantik n menarik...;)

    ReplyDelete
  7. sedondon sangat. comellah sofea pakai shawl

    ReplyDelete
  8. Cantik seragam raya 2014, comel sofea pakai shawl...pandai bergaya

    ReplyDelete
  9. Kena pulak warna matching memang cantik Mia!

    ReplyDelete
  10. lawa warnanya.
    ceria seisi keluarga kak mia..dgn tema biru.
    tgk anak kak mia pakai shawl tu pon.dh tau mcm selesa je..

    ReplyDelete
  11. cantik shawl ni dengan kombinasi warna ceria dan berlayer tu

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. ada kak sukma... ada video kat fanpage dia..

      Delete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.