image Kipas Gergasi Di Medini 7 Bandar Medini Iskandar Malaysia - Mia Liana

Friday, August 25, 2017

# Family Matters # Travelling Matters

Kipas Gergasi Di Medini 7 Bandar Medini Iskandar Malaysia


Pagi tadi ada urusan di Medini 7, Bandar Medini Iskandar Malaysia, Iskandar Puteri, Johor.

Sempat snap gambar di sekeliling sini. Daya penariknya kipas gergasi dan taman comel di tengah bangunan Medini 7 ini.



kipas gergasi


taman comel

Tak sempat nak snap gambar dari luar bangunan. Panas cuaca hari ini.

** cantik tamannya...

Entri berkaitan :
- Wordless Wednesday 341 : Kipas Gergasi


10 comments:

  1. Hehehe... saya pernah nampak kipas mega punya gergasi, kipas 10 bilah. Bila tengok kipas tu berpusing jauh kat atas tu, rasa cuak je :D

    ReplyDelete
  2. pernah jumpa kipas ni kat seri kembangan..ape ntah nama bangunan tu...kecik sikit la dari yg ni rasanya..

    tp x nak lalu bawah dia,..rasa cuak + ngeri jer.. terbayang2 plak cite Final Destination..hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu lah kan.. ni pun jalan-jalan kat taman comel bawahnya pun cuak juga...

      Delete