image Favourite Sangat Dengan Ikan Ni - Mia Liana

Wednesday, November 8, 2017

# From Me

Favourite Sangat Dengan Ikan Ni


Hahhh... nampak tak? Ikan yang Mia maksudkan dalam tajuk entri ini. Rasanya dah 2 bulan tak makan ikan ini. Lunch ni baru dapat....


Selalunya makan macam ni je. Dah rasa sedap. Ditambah pula dengan ulam-ulaman dan sambal belacan.  Kicap tidak pernah dilupa.

Jemput makan ya...

** puas makan ikan ni... seekor.....

13 comments:

  1. jarang sangat-sangat makan nie , tapi kalau nak makan mesti yang panas-panas yang keluar dari kuali, kalau dah sejuk tak lalu nak makan huhuhu

    ReplyDelete
  2. Ya Allah, ni pun ikan favourite saya. dulu hampir setahun saya makan ikan ni, dengan sambal belacan masa kat lunch di uni dulu. tetap tak jemu sbb sedap.

    ReplyDelete
  3. Ikan keli ni kalau dapat yang liar dari sungai laaagi sedap.

    ReplyDelete
  4. kalau makan kat kedai, amik ikan ni pastu sekali pajeri nenas, sambal belacan.

    perghhhh sedappp

    ReplyDelete
  5. Favourite juga.. tapi ai tak akan sentuh kepala dia.

    ReplyDelete
  6. Ikan keli goreng kan kak. mmg sedap kak. hihi.

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia...mama x reti mkn ikan air tawar ni...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete