image Keropok Ikan Sira Madu - Mia Liana

Monday, 26 February 2018

# Work Matters

Keropok Ikan Sira Madu


Kudapan sebelum waktu tengahari di pejabat. Buat-buat hilang ngantuk. Keropok ikan sira madu. Mia beli kat stesyen minyak Petronas awal pagi tadi.


Krap.. krup.. krap.. krup. sambil buat kerja ngadap pc ni...

** tanpa sedar... sekejap je dah licin...


15 comments:

  1. makan jajan tu memang boleh buat kita hayal kan :D

    ReplyDelete
  2. ye betol keropok ni sedap sangat.. tau2 dah habis.. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah... bila dah makan, rasa macam tak cukup pula...

      Delete
  3. Time keeja suka kunyah keropok ikan siramadu ni.tak sedar dah habis

    ReplyDelete
  4. kalau tak ada kerja nie sedap ber krup krap krup krap..tapi tulah kadang2 keropok mudah masuk angin ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah.... kalau tak habis kena simpan kat bekas kedap udara...

      Delete
  5. tengok movie sambil makan keropok ni dan bertemankan air panas...nyaman..

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...buat mkn sambil tengok tv pun sedap...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete