image Nasi Lemak Kerang - Mia Liana

Tuesday, 27 February 2018

# Work Matters

Nasi Lemak Kerang


Menu tengahari Mia tadi. Tapau nasi lemak kerang kat warung area Desa Rahmat, lepas itu makan kat pejabat. 



Jarang Mia nak makan kerang. Hari ini boleh nak makan ni pula. Kerang kaya dengan sumber protein, mineral dan vitamin. Zat besi dalam kerang boleh menambahkan darah dan kandungan Omega 3 boleh meningkatkan kesihatan jantung.


** mood makan seafood...


23 comments:

  1. kalau tgh pregnant..hb low bolwh makan kerang.. mesti nt result hb cantik setiap bulan..kerap makan pun tak elok... berpada2..hehe

    ReplyDelete
  2. wow... sedap lak nampak nasi lemak kerang mia....

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. thanks ejulz... tahniah dah tukar nama blog sendiri...

      Delete
  4. SA suka apa aje makanan yang berasaskan Kerang..sedapnyaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhhh SA... tabik spring ni... SA teror masak2..

      Delete
  5. sedapnyaaa! nasib baik dah kenyang. haaha

    ReplyDelete
  6. Perghhh sedap tu! Antara my favourite tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan... nak-nak sambal kerang ataupun kerang bakar... uiii... terbayang-terbayang...

      Delete
  7. assalamualaikum mia...mmg sedap ni kalau layan nasi lemak sambal kerang atau sotong...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  8. feveret kita tu kak sambal kerang..nyumsss

    ReplyDelete