image Lukisan Yang Menenangkan - Mia Liana

Monday, 2 April 2018

# From Me

Lukisan Yang Menenangkan


Malam-malam sebelum tidur ni, bila tengok lukisan air terjun (waterfall painting) terasa tenangnya.








sumber gambar : google


Mia sangat suka pada elemen air. Sweet je kan.... bayangkan kalau kita berada di dalam lukisan tu. Pasti bahagia. 

** selamat malam...


7 comments:

  1. nyaman je bila tgok gambar-gambar ni :)

    https://aerillhassan.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. cantik cantik! :D kalau saya, saya lebih suka gambar awan, sunset, langit <3

    ReplyDelete
  3. Saya pulak suka yang Rumah tepi tasik.

    ReplyDelete
  4. Cantiknya.. Time kolej pernah teringin nak buat lukisan macam ni. kena lagi tema masa tu bebas, dan mesti guna warna tapi malangnya saya tak berapa pandai melukis. skit2 je

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum mia....mmg cantik lukisan tu...

    ReplyDelete
  6. cantik klu ia dijadikan hiasan di dinding ruang tamu

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia..yer la mmg tenang melihatnya...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete