image Sebelum vs Selepas Lebaran - Mia Liana

Sunday, 24 June 2018

# From Me # Pearl

Sebelum vs Selepas Lebaran




 Sebelum vs Selepas Lebaran


** uikkk hihihi... sebelum raya Mia turun 5kg tetapi selepas raya naik 2kg setakat ini...  harap sangat jangan naik lagi...


8 comments:

  1. kena hati2 makan. semua makanan raya yang tinggi kalori kan.

    ReplyDelete
  2. saya ni jangan cakap la... naik berkilo2 haha.. tak berani nak check penimbang..

    Aerill Hassan

    ReplyDelete
  3. takde penimbang berat kat rumah tapi memang terasa la badan agak naik lepas raya hahaa

    ReplyDelete
  4. ha ha ha ha... sebab tu ari ni aida up entry tips diet, mia.
    sedar diri sendiri ni hah.
    next week nak start keep fit semula.

    ReplyDelete
  5. In Shaa Allah kak mia.. kita ni pun kena kerja keras juga ni. Asyik makan-makan je

    ReplyDelete