GripGo Universal Car Phone Mount Dari RMALL

Monday, March 3, 2014

GripGo Universal Car Phone Mount Dari RMALL

Ingat tak tempohari Mia ada pilih-pilih kat entri SINI. Sila-silakanlah shopping online kat RMALL, http://rmall.my . Hah.. nak tahu.. barang yang dipesan dah sampai. Mula-mula Mia nak review GripGo Universal Car Phone Mount dulu.

Jom.. tengok kat gambar kat bawah ini...





Nampak tak kepentingannya? Memang senang sangat nak letak GPS atau handphone. Amat memudahkan ketika kita sedang memandu. Nak lekatkan ke GripGo Universal Car Phone Mount pun senang. Tak perlu susah-susah nak lekat dan tanggalkan. Pelekatnya memang kuat, jangan risau. Boleh dipusing 360 darjah. Memang puas hati guna ini.

tidak menyusahkan bahkan menyenangkan...

Entri berkaitan :
Shopping Online Di RMALL
Laptop Table With USB Cooling Fan Dari RMALL

26 comments:

  1. Assalamualaikum kak mia, berapa harga ni? sheila rasa nak kena beli juga ni.. suami suka guna gps. panas tangan nak pegang phone lama-lama sambil drive Y_____Y

    ReplyDelete
  2. kalau pakai GPS memang mudahlah cam ni kak... he he he...

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia....senang ada GPS ni...:)

    ReplyDelete
  4. Grip n Go sangat mudah digunakan. Memandu dengan selamat

    ReplyDelete
  5. Berapa harganya nia mia...mcm best jer...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Kak Mia...comelnyerr bentuk dia...dah comel,kegunaan dia pun menyenangkan masa memandu...

    ReplyDelete
  7. Memang membantu sgt... Teringin nak ada satu, insyaAllah

    ReplyDelete
  8. Wah macam menarik ni... memang da lama nak cari macam ni

    ReplyDelete
  9. Wah macam menarik ni... memang da lama nak cari macam ni

    ReplyDelete
  10. Nice gadget for drivers. Just grip go and drive!

    ReplyDelete
  11. sudah sampai barang nya ya kak..cantik.. hijau!!! my fav kaler tu... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah dah sampai... memang cantik pelekat hijau ini...

      Delete
  12. kalau panas. almaklum duk dlm kereta, tinggalkan nk g kerja xcabut!, dia cair tak?

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.