Aishah Radhiah Spa Coklat Di Kota Damansara

Saturday, August 16, 2014

Aishah Radhiah Spa Coklat Di Kota Damansara



Tercari-cari spa yang best, menarik, murah dan bagus? Aishah Radhiah Spa Coklat mampu memenuhi citarasa pelbagai anda dalam rawatan spa yang kini telah membuka cawangannya di Kota Damansara, Petaling Jaya, Selangor. Tidak jauh dari Kuala Lumpur. 

Dibuka pada 1 Ogos 2014 dengan rekabentuk dalaman yang eklusif dan kontemporari mampu memberikan ketenangan dan kesegaran buat pelanggan yang datang.







Perkhidmatan yang disediakan :
  • rawatan muka (facial)
  • rawatan badan (body treatment)
  • pakej berpantang (confinement package)
  • pakej bidadari, permaisuri, puteri coklat dan ratu (signature package)


Perkhidmatan Pakej Berpantang

Menyediakan perkhidmatan pakej berpantang secara tradisional  ke rumah-rumah di seluruh negeri Selangor, Putrajaya, Kuala Lumpur dan Seremban. Rawatan selepas bersalin ini termasuklah lulur badan, mandian herba, urutan lepas bersalin, bertungku herba dan halia, bertangas, param + pilis + bengkung, mandi + urut bayi dan minuman. Pilihan pakej sama ada 3 hari, 7 hari atau 10 hari mengikut kehendak pelanggan.



Voucher Spa

Penjimatan yang hebat, bernilai dan berbaloi. Dengan adanya voucer spa bernilai RM 1000, anda boleh mendapat 10 sesi perkhidmatan facial atau 3 sesi pakej ratu yang bernilai lebih RM2000. Voucer boleh digunakan di mana-mana cawangan Aishah Radhiah Spa. Senarai cawangan ada di SINI.


Kelebihan rawatan spa tiada tandingannya. Menyegarkan. Menenangkan. Melegakan.


Kepada yang berminat, boleh hubungi,


Aishah Radhiah Spa Coklat
Cawangan Kota Damansara
(Menghadap Pintu Masuk Giant Kota Damansara Giant)
No 27-3 Jalan PJU5/20E,
The Strand Kota Damansara,
47810 Petaling Jaya.


Untuk temujanji sila hubungi : 03 6158 0000
Dibuka setiap hari dari 10.00 pagi sehingga 6.00 petang

wanita dengan kecantikan... tidak mungkin dapat dipisahkan...

19 comments:

  1. seronoknya kalau dapat gi spa nie kan kak...

    ReplyDelete
  2. Menarik je . . Nampak bagus hiasan bilik2 tu

    ReplyDelete
  3. ni macam tak jauh ni, macam boleh jer pergi ni...hi hi hi...

    ReplyDelete
  4. Bilalah dapat pegi Spa ni..singgah sebelum waktu restday..

    ReplyDelete
  5. Kalau penat-penat pergi spa ni memang melegakan. hehe. Sekali je pernah pergi spa.

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...bestnya dpt wat treatment kat spa mcm ni...:)

    ReplyDelete
  7. bru bce review psl spa ni kt blog FL... tgk2 akk pn review jgk hehe..

    ReplyDelete
  8. Wah memanjakan tubuh badan. Isteri wat spa suami nak wat pe...hehehe...gi memancing release tension.

    ReplyDelete
  9. sekali sekala manjakan diri d spa pun seronok juga

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.