Pengumuman Pemenang Soal Selidik 4 Mialiana.com

Monday, August 11, 2014

Pengumuman Pemenang Soal Selidik 4 Mialiana.com



Tibalah masanya untuk Mia umumkan pemenang Soal Selidik 4 Mialiana.com merupakan penjawab yang bertuah pada kali ini. Sila rujuk nombor peserta di SINI.


Bakal menerima headphone bernilai RM29 setiap seorang dan mereka ialah :











Tahniah diucapkan kepada yang berjaya di atas. Kepada yang tidak berjaya, usah berputus asa dan sila cuba lagi di masa akan datang.

Para pemenang dikehendaki menuntut hadiah ini selewat-lewatnya pada 16 Ogos 2014. Sila inbox ke fanpage Mialiana.com butiran seperti berikut :

No peserta :
URL blog :
Nama penuh  :
Alamat :
No Handphone :

Kalau ada yang tak tuntut, Mia akan beri peluang pada yang lain. Cepat tuntut ya...

best tau headphone ni....

49 comments:

  1. Alaaaa.. No . 81 tak masuk senarai.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. same lah kita..no 14 pun tak masuk senarai..hee..
      Tahniah kepada semua yg bertuah..

      Delete
  2. Tahniah kepada pemenang. Bestnya dapat headphone tu. Sesiapa yang tak nak, boleh bagi kepada saya. Hehe.. ;P

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, thanks kak mia. Rezeki saya kalI ni

    ReplyDelete
  4. erk...tak kena..hahahaha...congrats korang semua :)

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia..tahniah pada yg berjaya...:)

    ReplyDelete
  6. Assalammualaikum... kak mia,

    Syukur Alhamdulillah... menang. No.11...

    mselim3

    pls: segala butiran detail telah mselim3 berikan... terima kasih kak mia...

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum Kak Mia..tahniah kepada semua pemenang..

    ReplyDelete
  8. Aiseh..No 44 tak bertuah kali ini
    Tahniah semua

    ReplyDelete
  9. tahniah kepada semua pemenang..tak rezeki nampaknya..

    ReplyDelete
  10. Tahniah semua,,,wah, bestnye dapat hadiah :)

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum..alhamdulillah ada rezeki..terima kasih kak Mia..tahniah kepada pemenang yg lain jugak..

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah... rezeki kepada yang terpilih. Tahniah semua

    ReplyDelete
  13. 92 tak sangkut lak. Huhuhu..takpe,tahniah²..

    ReplyDelete
  14. Tahniah smua..kalo xtuntut jd milik shida ye heheeee :p

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum kak mia. wahh taniah buat pemenang semua. murah rezeki kalian. heee ~~~

    ReplyDelete
  16. yeayy...
    nom 45 tu mmg bertuah.
    tengkiu pakcik google :)

    ReplyDelete
  17. alhamdulilah, no 66.

    terima kasih Mia, keep sharing and blogging the beautiful knowledge.

    ReplyDelete
  18. Ada rezeki, syukur... Muz dah PM details... Tenkiu Kak Mia! ;)

    ReplyDelete
  19. Alamak..nama saya keluar la..terima kasih la ye!

    Entri terbaru saya dalam Blog Hero Borneo

    ReplyDelete
  20. WAH.. BESTNYAAA.. kan best kalau teman dapat join ritu.. hu3.. bole pakai masa terbang nanti.. aishh.. takde rezeki.. heee.. buat lagi lah blogger mia.. heeee

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.