image Dr Karat Hilangkan Karat Dan Kotoran Degil - Mia Liana

Thursday, 24 January 2019

# Advertorial # Review

Dr Karat Hilangkan Karat Dan Kotoran Degil

Dr Karat Hilangkan Karat Dan Kotoran Degil | Satu produk pembersih ajaib serbaguna untuk menghilangkan kesan karat, kesan minyak, kesan air dan yang paling penting kotoran degil. Mia sangat tertarik untuk dikongsikan bersama pengunjung blog ini betapa amat bergunanya produk ini untuk kegunaan di rumah, di pejabat, di kereta dan di mana-mana tempat jika terdesak. Bak kata orang macam "first aid kit" tapi ini khas untuk membersihkan mana-mana permukaan yang kotor.


Packaging yang simple. Mudah untuk dibawa ke mana-mana sahaja. Sentiasa ada bila diperlukan. Dr Karat memang terbaik.


Pasti tertanya-tanya apa itu Dr Karat?
  1. Formulasi unik dari negara UK ini mengandungi bahan utama bijih serbuk asli dan ekstrak dari tumbuh-tumbuhan botani aktif.
  2. Ia tidak mengandungi bahan-bahan berbahaya, seperti peluntur, asid kuat, alkali, bahan fosforus, dan sebagainya.
  3. Tidak menyebabkan kulit tangan menjadi gatal atau sebagainya.
  4. Kegunaan lain ialah barangan rumah, pejabat, kenderaan dan sebagainya.
  5. Isipadu sebanyak 500gram. Tak perlu beli banyak sebab boleh guna banyak kali untuk barangan dapur rumah anda.

klik pada gambar untuk besarkan


5 Sebab Kenapa dan Bagaimana Dr Karat ini diyakini mampu menghilangkan kotoran degil


  1. Formulasi unik dari Negara UK. Ianya bukan calang-calang pencuci. Dengan bahan-bahan yang terpilih, menjadikannya pencuci yang "multipurpose" atau pelbagai guna. Dicipta khas bagi memudahkan pengguna menghilangkan kotoran degil dengan cepat dan berkesan.
  2. Kehebatan Soda Bikarbonat dan Lemon. Gabungan dua bahan utama dalam Dr Karat ini memang diperakui di dunia ianya sangat berkesan dalam kerja-kerja pembersihan luar dan dalam rumah. Ditambah pula dengan wangian lemon, terasa segar dan menyamankan.
  3. Sesuai untuk kulit sensitif. Usah bimbang dan ragu dengan produk ini. Tangan dan jari anda akan terjamin dan tidak mengelupas jika menggunakan produk ini. Selamat digunakan kerana ianya berasaskan organik. Tidak mengandungi bahan-bahan berbahaya seperti peluntur, asid kuat, alkali, bahan fosforus dan sebagainya.
  4. Jimat. Sebotol beratnya 500 gram. Ianya berbentuk "paste". Gunanya dengan calit sedikit saja dah boleh hilangkan kesan kotoran degil. Memang tahan lama jika dibandingkan dengan produk yang berbentuk cecair atau spray. Tidak perlu beli banyak kali untuk kegunaan seisi rumah. Suami boleh guna untuk kilatkan ekzos atau rim kereta. Calar-calar halus di kereta pun boleh dihilangkan.
  5. Multipurpose. Serbaguna. Bukan setakat boleh hilangkan karat sahaja. Boleh juga digunakan untuk bersihkan
    • periuk dan kuali bagi menghilangkan kesan hitam dan hangus
    • jubin dapur
    • chopping board yang sudah berlumut
    • sinki dan paip yang sudah tidak berkilat
    • peralatan di dalam bilik air seperti cermin, kepala shower, mangkuk tandas, lantai yang sudah berkeladak
    • kesan kuning pada lampu kereta
    • calar-calar halus pada kereta
    • rim berkarat
    • sofa leather
    • dan lain-lain lagi yang bersesuaian

Dr Karat | Bring back the shine | Stain Remover

Quickly and easily remove rust strains
-Professional results
- Safe on hand and non-toxic
- Suitable for cookware
- Clean / remove rust and anti-mist


Testimoni Pelanggan













Wahhhh.. memang best lah produk ini. Tak perlu lagi kita bersusah payah nak bersihkan kotoran degil dengan cara tradisional seperti menggunakan cuka, lemon dan garam. Satu persatu. Kena cari bahan-bahan lagi. Kena gaulkan lagi. Sangat melecehkan. Tetapi dengan adanya Dr Karat, semuanya sudah tersedia rapi, tinggal calit dan bersihkan kotoran degil dengan pantas. Guna span dan tidak perlu gunakan air yang banyak.

Harganya sangat berpatutan dan mampu dimiliki oleh semua. Harga asal di kotak ialah RM70 tetapi anda boleh dapat harga yang lebih menjimatkan dengan hubungi :





#SatuRumahSatuDrKarat
#DrKARATeamHawalin


** jom beli satu dan cuba sendiri keajaiban produk serbaguna ini....


14 comments:

  1. wah..bgus ni..kna bli 1..ltk kt umah..:)

    ReplyDelete
  2. Wahhh ni terbaik ni. Buat dekat kereta pun boleh.

    ReplyDelete
  3. must try...mmg jimat tenaga gl nk sental bagai nk rakπŸ˜‚πŸ˜‚

    ReplyDelete
  4. bagus produk ni. montot kuali hitam banyak kat dapur tu.

    ReplyDelete
  5. Wah, sangat bagus ni sebab Zumal banyak barang2 lama

    ReplyDelete
  6. pergh bgusnya..memng dipelrukan sangat ni

    ReplyDelete
  7. Wow! DR Karat.macam2 ada ya ..nak cuba ni bagus terus bersih kotoran tu

    ReplyDelete
  8. Uish bagus menghilangkan kesan karat ni nak kena ada satu dekat rumah ni

    ReplyDelete