image Lauk Asam Pedas Ikan Tenggiri - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Saturday, 26 January 2019

# Family Matters

Lauk Asam Pedas Ikan Tenggiri

Alhamdulillah... rezeki hari ini. Dapat makan lauk asam pedas ikan tenggiri. Jarang sangat makan ikan tenggiri ni. Sesekali makan sedapnya bukan main lagi.

Layan....


Puas makan ikan tenggiri hari ini dengan Sofea. Syukur...


** ratah ikan macam ratah ayam kfc.... weeee...


10 comments:

  1. sekali sekala tu yang sedap. kalau selalu naik bosan nanti, tapi ikan tenggiri ni sedaplahh, dah la minat asam pedas. fuhh

    ReplyDelete
  2. pehhhhh sedappppnyaaaa.... beli ke masak tuuuu....kihkihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak beli.. tak masak... kawan bagi... dia masak lebih..

      Delete
  3. Blog just gambar makanan pun ..kiranya dah TERBAIK..we can do it. Sayangnya ada blog berbulan bertahun lum updated..
    Blog Mia contoh the best..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah... terima kasih etuza.. mia update mana-mana yang patut je kat blog ni. seadanya...

      Delete
  4. Dah lama tak makan...kalau teringin sangat kena singgah kedai la jawabnya nak masak sendiri makan sorang-sorang memang xbest

    ReplyDelete
  5. kita macam jarang ke tak pernah masak ikan tenggiri hehehe

    ReplyDelete