image Restock Brooch 25.1.2019 - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Friday, 25 January 2019

# Family Matters

Restock Brooch 25.1.2019

Kisahnya.... pagi tadi Mia dan Sofea ke Sekolah Agama untuk membayar yuran tahun ini. Selesai urusan, terjebak pula kat jualan di Dewan Terbuka. Termelekat pula kat booth jual brooch.

Pilih punya pilih... inilah yang berkenan di hati...


Brooch lama ada yang dah tercabut dan hilang. Makanya... memang kena restock. Shopping dalam RM17 pagi tadi.


** baru plan nak beli kat Plaza Angsana... nampaknya tak jadilah...


8 comments:

  1. puas hati beli byk2 kan.. mama pun nak kena restok ni

    ReplyDelete
  2. PC pun bakal - bakal juga ni nak kena beli brooch..dah rongak matanya..ada yang copot juga..

    ReplyDelete
  3. hahahaaa. perempuan shoping brooch sampai ke sudah ade je yg hilang nanti. 😅

    ReplyDelete
  4. Kinah pun nak cari brooch. Banyak yang dah hilang hihi

    ReplyDelete
  5. ni memang bisnes yang xkan rugi. ngeh2 jadi perempuan memang kena restock ni sokmo =D

    ReplyDelete
  6. wanita sinonim dengan alat kecantikan ni..wife sini pun ada ja dia nak beli ..koleksi katanya

    ReplyDelete