Promosi Sales 10.10 Untuk Barang Emas dan Promosi Pembelian Barangan Tempatan

Trend sekarang ini, ramai sangat yang dah gemar membeli belah atas talian dalam erti kata lain shopping online. Senang dan mudah. Hanya di hujung jari saja dah boleh beli barang tanpa perlu keluar rumah.



Ramai sedia maklum PG Mall merupakan platform e-dagang tempatan No. 1 di Malaysia. Ianya dikendalikan oleh PG Mall Sdn. Bhd. (836625-K) dan disokong oleh Public Gold Marketing Sdn. Bhd. Mula beroperasi sejak tahun 2017 dan telah disenaraikan Top 3 e-dagang web di Iprice insight report

PG Mall menerima semua jenis e-wallet dan payment gateway bagi urusan transaksi pembayaran online pelanggan-pelanggannya merangkumi pelbagai kategori jualan barangan Electronics, Fashion, Books, Home & Living, Food & Beverages, Sports & Leisure, Kids & Baby, Health & Beauty, Automotive dan E-Vouchers.

Mia nak kongsikan promosi atau highlight yang sedang berlangsung sekarang ini. Jom tengok..




Proudly Local Campaign

Kempen ini bermula dari bulan Julai sehingga Disember 2020 merangkumi promosi membeli barangan keperluan rumah dengan menyokong produk buatan tempatan  #BarangBaikBarangKita. Gunakanlah kupon kod promosi ini :

KBBM20 RM20 OFF - Min Spend RM50
 KBBM30 RM 30 OFF - Min Spend RM100

Anda boleh membeli-belah secara online dengan layari link https://pgmall.my/proudly-local-campaign





Aurora Italia 10.10 Sale

Wahhh.. jangan lupa ingat tarikh 10.10.2020 ini betul-betul. Ada promosi Fantastic Sale dengan RM110 OFF untuk produk dari Official Store Aurora Italia tanpa ada syarat minima pembelian.

Anda boleh membeli-belah secara online dengan layari link https://pgmall.my/Aurora-Italia-1






PG Jewel Super Sales

Promosi Super sales untuk PG Jewel official store berlangsung dari 9 hingga 11 Oktober 2020 dengan tawaran pembelian barangan kemas yang cukup menarik hanya RM10 kadar upah. Harga terus dari Kilang dengan kos hantaran percuma. Bukan itu sahaja, malah ada Hadiah Misteri diberikan kepada 100 pelanggan yang pertama.

Anda boleh membeli-belah secara online dengan layari link https://pgmall.my/PG-Jewel






Special Sales PG Gold Museum

Nampaknya special sungguh sales di PG Gold Museum official store. Bermula dari 9 hingga 11 Oktober 2020, anda boleh dapatkan gold bar dengan design yang best di samping harga yang berpatutan. Peluang yang tidak perlu dilepaskan. Nantikan tarikh yang dinyatakan dengan penuh debaran.

Anda boleh membeli-belah secara online dengan layari link https://pgmall.my/Gold-Museum




Bagaimana? Sangat-sangat menarik ini. Tawaran promosi yang sangat terhad ini. Tunggu apalagi. Jangan berlengah masa. Jom kita shopping sekarang di https://pgmall.my/home.




#PGMall #PGJewel #Aurora #PGGoldMuseum 
#onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform 
#Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita 
#PGMall4u #FreeShipping #1010sale 








Post a Comment

6 Comments