image Kata-Kata Madah (414) - Mia Liana

Thursday, 27 May 2021

# Pearl

Kata-Kata Madah (414)


Carilah seseorang yang tahu buruk kita, tapi tetap terima kita.


Tahu kekurangan kita, tapi tetap ingin bersama kita.

Tahu kisah silam kita, tetap membimbing untuk masuk syurga.


Tahu kita tak seperti yang dia inginkan, tapi dia tetap bersama kita.



4 comments:

  1. Susah nak jumpa orang yang betul2 macam ni . Kalau ada pun 1 dalam 1000

    ReplyDelete
  2. ermmm... masih ada lagi ke org mcm ni?

    ReplyDelete
  3. betul tu. cari orang yg boleh terima kita seadanya sebab tu sampai sekarang tak jumpa2 lagi..hehe

    ReplyDelete
  4. Susah nak cari camni... yang 100% lagi susah, sebab sendiri pun susah nak terima org lain 100% cuma usaha sebaiknya je...

    ReplyDelete