image Layan Main Karom Di Rumah - Mia Liana

Friday, 21 May 2021

# Family Matters

Layan Main Karom Di Rumah

Aktiviti di rumah ini, main karom untuk mengisi masa lapang. Mia main karom dengan Adik Mia dan Sofea. Exercise jari.. jom jentik-jentik striker....


Susun elok-elok kat tengah tu.

Hasil jentikan round pertama.

Hasil jentikan round kedua.

Hasil jentikan round ketiga. Tinggal Mia berdua dengan Sofea je yang main.


Layan jangan tak layan. Yang penting kita sihat dan ceria duduk di rumah. Lama tak menjentik, lenguh juga jari ini. Sweet je main beramai-ramai. Boleh mahirkan skill menjentik kalau selalu main.



**   #kitajagakita


8 comments:

  1. Seronoknya. Di rumah lama saya, ada board karom ni. Tapi buahnya entah ke mana :)

    ReplyDelete
  2. Kami xpandai main carom. bila masuk pertandingan kt opis, kami juara beregu, sbb pihak lawan lg tak pandai main dr kami. hahaha. so nampk kami mcm hebat sgt la .. hahaha.. padahal Allah je tahu kami ni jentik buah carom, bersepai merata-rata pegi nya.. Kat kg, ada papan caroom, tak tahan tu tabur bedak nak bg licin. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok la tu.. ada juga aktiviti main karom kat ofis... kalau terlebih tabur bedak, memang licin, kena pandai jentik tu...

      Delete
  3. lamaaaaa nya tak main karom .teringat dulu sebelum covid main karom dengan jiran dkt krt .. Tapi semenjak covid... terus dah tak jentik jentik.hhahaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas ni leh jentik-jentik dengan kak mia tau...

      Delete
  4. best main karom ni, dulu rajin main kat rumah sepupu sekarang ni papan pun hilang entah ke mana..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada la tu... terselit kat mana... nanti jumpa kalau dicari..

      Delete