image Beli Daun Ketapang Kering - Mia Liana

Monday, 21 June 2021

# Family Matters

Beli Daun Ketapang Kering

Tempohari Mia ada cerita kat SINI, yang Mia ada beli makanan ikan laga yang baru beserta vitamin. Tapi rasanya macam tak serasi pula vitamin itu dengan ikan-ikan laga Mia ini. Makanya Mia beli daun ketapang kering kat Shopee.

Mujur ada dijual di Shopee. Mia nak letak dalam balang ikan laga masing-masing. Ada 7 ekor semuanya. Biar sihat, cergas dan ceria hendaknya.

** suka tengok karenah ikan-ikan laga....


14 comments:

  1. oo...ikan laga makan daun ketapang kering ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia tak makan daun ni... mia guna air rendaman daun ketapang untuk jaga kualiti air ikan di balang. lagi lama rendam lagi bagus.. lagi banyak zat daun ketapang menyerap ke dalam air.

      Delete
  2. Saya bela ikan letak daun ketapang jugak. Banyak depan rumah. Kutip situ je.

    ReplyDelete
  3. Kawan bela ikan laga pun guna daun pokok ketapang. Kalau tidak memang tak tahu..

    ReplyDelete
  4. daun ketapang ni hanya utk bela ikan laga or semua jenis ikan? coz k ret ada bela gak ikan yg warna oren, kot bole try, nak gak beli daun ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pasti pula. mia dapat tahu pun dari sifu ikan laga...

      Delete
  5. daun ketapang pun hado kat shopee yek. macam2 hado haa

    ReplyDelete