image Restock Goreng Keropok - Mia Liana

Saturday, 24 July 2021

# Dari Dapur Mia

Restock Goreng Keropok

Rasanya dah macam jadi rutin mingguan time PKP 3.0 ini. Apa tidaknya, salah satu kudapan wajib di rumah ini ialah keropok. Bila tiba hujung minggu, Mia restok dengan goreng keropok banyak sebekas pink ini.
Kadang tak cukup seminggu dah licin dimakan. Nak-nak keropok ikan macam ni. Selera menjadi-jadi kalau makan dengan nasi panas dan lauk-pauk. Sedap... 


** nak gorengnya lama dan berpeluh-peluh, bila makan sekejap saja dah habis...



4 comments:

  1. Rumah kami tak boleh simpan lama-lama. goreng lah banyak mana pun mesti habis hari yang sama haha

    ReplyDelete
  2. Haaa betul la tu. nak goreng kemahinnnn mencurah2 peluh, makan sekelip mata lesap haha

    ReplyDelete
  3. Baru teringat stok keropok ada lagi... hihi

    ReplyDelete
  4. Haha betul tu! Goreng banyak mana pun, sekejap je habis

    ReplyDelete