KFC 3D Lunch Box - Mia Liana

Tuesday, June 11, 2013

# Family Matters

KFC 3D Lunch Box

Amboi bertambah sukalah Sofea. Beli Chicky Meals di Kentucky Fried Chicken (KFC) dapat percuma 3D Lunch Box.




Warnanya hijau muda terang. Lengkap dengan sudu dan garpu.

seronoknya... kalau dah darjah 1, boleh bawa bekal dengan ni...

posted from Bloggeroid

34 comments:

  1. wahhh ... bestnya... dulu kcik2 x pernah dpt even percuma hehhe

    ReplyDelete
  2. Dah tentu Sofea suka. Rezeki lagi selepas dapat pensel warna.

    ReplyDelete
  3. cantik bekas ni kak mia.. boleh digunakan untuk bekalan ke sekolah.. :D

    ReplyDelete
  4. wah!!! msti sronok adik sofea...baru jgk dpt cryon...ni dpt lunch box pla...pastu 3D pergh! terbaik r

    ReplyDelete
  5. ahaha.. pagi td prepare bekal adik dlm bekas tu lah. hehe :)

    ReplyDelete
  6. fae kerja kat kfc hehehe in brunei... and the kids meal's toy is Bola Kampong theme

    ReplyDelete
  7. budak - budak klu dpt bekas bekal wanra warni mmg suke sgt

    ReplyDelete
  8. alololo..comelnya bekas tue. teringat zaman kanak-kanak dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau zaman kanak-kanak dulu, kak mia suka buat koleksi..

      Delete
  9. Budak budak mmg suka kalau dapat hadiah benda gini...mak budaklah yg tak suka sebab tak de tempat nak simpan hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tentu hainom pun ada juga banyak kat rumah...

      Delete
  10. chicky meal punya 3d box. cantik hijau dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3d tu macam nampak lagi real. budak2 suka..

      Delete