Meow Joget-Joget

Thursday, June 6, 2013

Meow Joget-Joget

Wahhh.... mainan kucing baru Sofea. Beli kat Jalan Masjid India Kuala Lumpur. Tertarik pada mainan ini sebab ada bunyi muzik dan boleh joget-joget....

Happy je...


Harganya RM 33.00 untuk 2 mainan ini..


Pening kepala Kiki... macam takut je... Siap tengokkan dari jauh...

guna bateri..
posted from Bloggeroid

32 comments:

  1. Used to have this before!! Hahahaa. Rinduuu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo vee pun ada mainan ni ya.. dulu2...

      Delete
  2. haha sian kat kiki...mesti dalam hati dia tgh jeles....

    ReplyDelete
  3. wwah ada miow boleh joket
    esti suka je sofia :)

    ReplyDelete
  4. mai x suka mainan tue . . takot . . if kucing betul, okay la . .

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih elok kucing yang macam ni untuk sofea... takyah fikir nak jaga camne...

      Delete
  5. hehe mesti kiki fikir apa ke benda lah tu.

    ReplyDelete
  6. kiki da rase tercabar dengan mainan baru tu..haha

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. haah kak sukma... tak sempat nak tawar menawar lama2... kalau kt jb, satu ni rm20...

      Delete
  8. kak kiki dalam dilema..keliru dia..kesian kiki..hehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang kesian.... jeles sungguh nampaknya...

      Delete
  9. Faiqah suka kucing, tpi nk belikan mainan gini dia x suka lak.. dia nk kucing ori juga.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo gitu ya maria.. nasib sofea boleh terima kucing camni. lega. kalau yang ori agak leceh nak jaga...

      Delete
  10. alahai kesian Kiki.. kena latih Kiki untuk joget2 jugak ni, haha..

    ReplyDelete
  11. Kesian Kiki. Rasa tercabar kot sebab perhatian dah beralih arah. hehe..

    ReplyDelete
  12. biar betul!... tapi memang macam betul2

    ReplyDelete
  13. masa anak okje kecik2 dulu benda ni pun dah ada...tapi mcm betulkan Mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah la hainom.... kalau tengok dari jauh macam kucing betul..

      Delete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Top Supporters May 2017