image Protege Mialiana.com Yang Kedua - Mia Liana

Tuesday, June 4, 2013

# Diari Mentor

Protege Mialiana.com Yang Kedua

Selepas membuat penilaian yang begitu teliti bersama Eraz terhadap ketiga-tiga calon protege kedua mialiana.com, akhirnya kami telah mencapai kata sepakat untuk memilih seorang sahaja daripada mereka.


Diucapkan tahniah kepada Farah Waheda yang telah berjaya menambat hati kami berdua dan seterusnya merupakan protege kedua mialiana.com. Kepada Paly dan Mama Maszull, diucapkan ribuan terima kasih juga kerana telah bersusah payah menyiapkan tugasan pertama dan kedua tempohari.

Jemput singgah blog Farah ya...



Sesi didikan protege kedua dijangka akan bermula pada pertengahan bulan ini memandangkan banyak perkara dan aktiviti yang harus dibincangkan terlebih dahulu dengan Farah. Diharap Farah akan dapat memberikan kerjasama sepenuhnya untuk sesi didikan ini.

tahniah ya...

82 comments:

  1. tahniah buat farah ... untung kamu ^^

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia...tahniah2 pada farah yer semoga menjadi protege yg berjaya nanti gud luck farah...;)

    p/s mekacih mia sbb bagi mama peluang tercalon dlm protege mia ini...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mas Zull cukup bertuah meskipun tidak terpilih sebagai protege kedua Mia.. Bagi saya, terpilih sebagai calon itu sendiri merupakan satu penghargaan..

      Delete
  3. tahniah... thanks kak mia sb sudi pilih sbagai calon ^_^

    ReplyDelete
  4. Tahniah farah...pasti ada sesuatu keistimewaan yg membuatkan Mia terpikat. Kongsikan le sikit, Mia... Boleh jadi contoh buat kami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya bin muhammad. kerajinan dan kesungguhan farah yang membuat kami terpikat. farah juga rajin bw sana sini. ;)

      Delete
  5. tahniah farah... dan tahniah juga kepada paly serta mama maszull kerana menjadi calon protege mia

    ReplyDelete
  6. Congrats k.frh..mmg dok agak dah akak mesti dpt jd next protoge K.Mia..yeayyy suka2..btw buat MasZull & Paly congrats jugak yer sbb trpilih sbgai calon..;)

    ReplyDelete
  7. Tahniah...tahniah... Farah gunakan sebaiknya peluang yang ada.

    ReplyDelete
  8. Erkss.... saya ke? Hu hu hu... Terima kasih Kak Mia dan Eraz kerana telah sudi memberi peluang kepada Farah untuk menjadi Protege Ke-2 Mia Liana.com... Thanks sebab meletakkan kepercayaan di situ... Rasanya cam berat tanggungjawab ni...Apa pun saya terima dan saya sahut cabaran ni... (hu hu hu)...

    Pada Paly dan Mama, jangan putus asa yer... Mungkin Paly dan Mama akan jadi yang ke-3? atau ke-4? Apa2 pun kita support sesama sendiri... Continue berblogging secara sihat...

    Kak Mia & Eraz...Tunjuk ajarku Sifu...

    *Lelebih lak comment ni...cam bagi speech pulak...hu hu hu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Good luck adik diva...congrats..im hepi 4 u...

      Delete
    2. Tahniah Farah! Gunakan peluang yg ada ini sebaik mungkin..

      Delete
    3. sama2 ya farah... semoga berjaya kelak..

      Delete
  9. congrats Farah.. bila plak Mia nak pilih kite ni ek jadi protege...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Kak Lily..Kak Lily pun sifu kita jugak...

      Delete
  10. wah terbaik la kak..siap ada protoge gitewwww..tahniah

    ReplyDelete
  11. wah...debaran siapakah protege ke-2 telah pun berakhir...tahniah diucapkan kpd pemenang tersebut...hehe

    ReplyDelete
  12. Debaran dh pun berakhir. Tahniah buat Farah. Tahniah juga buat mama maszull & paly atas pemilihan sbg calon. Walaupun tak terpilih namun tentu dh byk ilmu yg diperoleh..

    ReplyDelete
  13. tahniah kak farah.. hebatlah akak. salute sama akak tau :) kak farah comel....

    ReplyDelete
  14. wuah! untungnye dik farah tu jd protege kak mia...krole pun nak..

    ReplyDelete
  15. Fuh .. hebat mia .. hh pun dok ambik sorang ni .. tunggu hasilnya nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikkk heheh... HH ni. mia baru2 je... ni nak masuk yang kedua pula.

      Delete
  16. tahniah buat kak farah juga calon protage yg lain... anda semua mmg hebat... :)

    ReplyDelete