Ranking Alexa Mialiana.com 6.6.13

Thursday, June 6, 2013

Ranking Alexa Mialiana.com 6.6.13

Sejak menjak 2 minggu kebelakangan ini, ranking Alexa blog ini kejap turun... kejap naik... ibarat air laut yang ada pasang surutnya.

Walaubagaimanapun, Mia tetap syukur ranking mialiana.com masih di tahap yang diingini.

Mia printscreen status ranking pada petang tadi...




Global Rank : 38,010
My : 293

sumber : SINI

Klik SINI untuk laporan sebelum ini.


Terima kasih pada semua pengunjung yang tidak jemu untuk bertandang ke blog ini sentiasa... (^_^)

rekod laporan Alexa untuk awal bulan Jun 2013...

posted from Bloggeroid

38 comments:

  1. Wow!Tahniah,that's very high ranking for a blogger.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. tq paly.. jangan tengok bawah.. tengok je atas.... hehe...

      Delete
  3. boleh caya ke ni saya punya 5,864,609
    Alexa Traffic Rank haha

    ReplyDelete
  4. thniah kak! bnyk tu...huhu! femes blog nie.. :D

    Bedak arab kokuryu! grab it now! ^^
    http://www.farhanabiella.my/2013/06/bedak-arab-kokuryu.html

    ReplyDelete
  5. tahniah kak mia :)memang berpusu-pusu orang jengah blog kak mia setiap kali ada entry baru. sebab best bila baca kehidupan seharian kak mia. hehe

    ReplyDelete
  6. syoknye!!! krole ni juta2 g dlm malaysia hihihi..hrp2 satu hari nnt le seiring ngan akak mia~~~tq for sharing...smakin bersemngat

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh tu krole.... kak mia perasan krole sekarang dah rajin bw dan komen sana sini... entri di blog pun ok...

      Delete
  7. amboi , tahniah akak :) dah sedap dah ranking tuh . hehe

    ReplyDelete
  8. Tahniah kak MIA... jom join birthday giveaway wani... tak perlu buat entri pun.. senang! meh meriahkan GA wani :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya wani... kalau sempat kak mia join ya...

      Delete
  9. banyaknya turun, kita punye sket je.... conGrats..

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah, tahniah kak Mia.. iha tumpang seronok, berbaloi dengan pencapaian yg kak Mia ada sekarang ni.. :)

    ReplyDelete
  11. Tahniah Mia! Walaupun turun naik namun tetap tinggi tu.

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Top Supporters March 2017