image Roti Canai Kuala Lumpur - Mia Liana

Wednesday, June 12, 2013

Roti Canai Kuala Lumpur

Sebelum seminar bermula pagi ini, sempat bersarapan roti canai di tengah-tengah kota metropolitan Kuala Lumpur.

Jemput makan semua...




Sedapnya... Makan kenyang-kenyang...

suasana pagi KL yang sibuk....

posted from Bloggeroid

52 comments:

  1. Replies
    1. ooo memang sedang elok2 la ni.. kena la makan ya KA..

      Delete
  2. Sedapnya tengok gambar ni...macam nak beli je jap gi

    ReplyDelete
  3. wow..roti caaannnaaiii...enak nih...hehe

    ReplyDelete
  4. wah..sedap tu kak pepagi sarapan dgn rt=oti canai + teh tarik

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak berapa banyak pilihan kat kedai ni... makan apa yang ada je...

      Delete
  5. roti canai sardin...my fevret jugak..hehe
    followww....

    ReplyDelete
  6. waauuu i like roti canai...rasa nak makan hari2..tp kan..KOLESTROL musuh saya..hmm

    ReplyDelete
  7. wah.. sedapnya roti canai.. dah lama tak pekena roti canai ni.. :D

    ReplyDelete
  8. bismillah. sedap tue kak mia. nih yang nk cari je rasanya.

    ReplyDelete
  9. Dah lama tak makan roti canai..roti telur best..

    ReplyDelete
  10. Pagi tadi akak bersarapan roti canai juga tapi roti canai segera je..

    ReplyDelete
  11. petang2 ni terasa cam nak makan roti telur pulak...heee...balik ni jugak Farah gi cari...

    ReplyDelete
  12. dh lm tak sarapan roti canai rsnya..huhu

    ReplyDelete