Sudah Melebihi 10,000 Followers

Saturday, June 22, 2013

Sudah Melebihi 10,000 Followers

Alhamdulillah.... Syukur sangat Mia. Blog ini sudah melebihi 10,000 followers. Suatu angka yang begitu tinggi buat Mia yang tidak pernah disangkakan ketika mula berblog sejak tahun 2007.




Terima kasih kepada semua followers blog ini yang sanggup memeriahkan dan memberi nafas kepada blog ini. Tanpa anda, blog ini tiada maknanya. Mia amat hargai sokongan padu yang diberikan. Terima kasih sekali lagi....

terharunya.....

posted from Bloggeroid

73 comments:

  1. tahniah kak mia... paly bru jer masuk 1k, hehe

    ReplyDelete
  2. tahniah..wahh sangat hebat la hehe mintak tunjuk ajar ye hehehe nway t kasih sudi ke blog saya c:

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aik? sejak ble lak komen ni terdelete..serius kak mia~ takdak krole tekan delete pong~~

      Delete
    2. tu la... macam pelik je... kak mia takde delete pun... aissshhh..

      apa2 pun thanks ya krole (macam tahu je, komen pertama ucapan tahniah pada kak mia, kan...)

      Delete
  4. tahniah kak mia , carl baru kenal 1k jer. hahahahaha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh lagi tu carl... usaha lagi.. tq ya..

      Delete
  5. tahniah kakmia! bila pulak giliran deno agaknya... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih deno... boleh tu daki pelan2 ya deno..

      Delete
  6. Blog saya ada dua puluh rib.. err.. dua (2) followers je

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo takpe. nanti lama2 boleh jadi banyak...

      Delete
  7. tahniah kak mia..bukan senang nak jejak smpi 10k tu..alhamdulillah...

    ReplyDelete
  8. tunggu 6 tahun lagi la nak kejar haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang ni tak macam dulu.... boleh sekejap je naaik asalkan ada pakej lengkap...

      Delete
  9. wow! tahniah!
    hampir 10 kali ganda dari sy yg ciput je follower tu~

    ReplyDelete
  10. tahniah kak mia.. semoga terus bersemangat untuk menulis dan berkongsi informasi.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya aiza... sudi datang ke sini selalu..

      Delete
  11. Ya Allah..bestnya. Tahniah Mia, moga akan terus berjaga ya..

    ReplyDelete
  12. tahniah kak.. nak capai mcm sekarang ni mmg payah.. mcm2 dah kita lalui..
    mesti best kn.. huhu

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. thanks sop.. lama juga kita dah kenal tapi belum jumpa sampai sekarang...

      Delete
  14. tahniah Mia, semoga terus sukses dalam dunia bloging :)

    ReplyDelete
  15. wahhh tahniah.. tabik spring pada Miaaa :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Top Supporters March 2017