Sarapan Pagi Dengan Roti Jala

Tuesday, April 29, 2014

Sarapan Pagi Dengan Roti Jala



Pagi ini Mia makan roti jalan untuk sarapan. Kena makan cukup-cukup sebab nanti senang nak buat kerja. Ubah selera pagi ini. Asyik makan roti canai, nasi goreng, nasi lemah, mee goreng je kan...

Menu pagi ini berbeza sedikit. Sudah selamat makan dengan licin pagi tadi..

mood baik pagi ni..

26 comments:

  1. sedapnya roti jala :) selamat enjoy your breakfast

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak mia, sheila sarapan 3 ketul karipap. nasib baik jenis tak berminyak. alhamdullilah kenyang perut umi dengan babynya. hehehee~~~

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum
    anum singgah sekejap
    sory x sempat nak baca entry
    bz ngan thesis arghhhhhhh pening2

    ReplyDelete
  4. sedap tu... tp mcm tak cukup je 4 ketul roti jala tu kak....kena tambah lagi tu.. hehehehe

    ReplyDelete
  5. Ada roti jala yg berinti pun sedap tau Mia.
    Kena pulak kuah kari pencecah yg umpphh... memang puaslah:)

    ReplyDelete
  6. dah lama tak pekena roti jala..mkn time bln puasa2 je hihi

    ReplyDelete
  7. hmmm sedapnya roti jala..kuah gulai ayam ke? 4 ketul tu cukup ker? hahahaha... :D :D

    ReplyDelete
  8. selalunya time bulan puasa baru jumpa roti jala....hihi

    ReplyDelete
  9. sedap ni roti jala... last makan, mak mertua yg buatkan.. hihihi..

    ReplyDelete
  10. amvoi ! sedapnya bfast ! CN harini bfast roti + ESP jer sbb sibuk sangat ! hehe

    ReplyDelete
  11. roti jalan dgn kuah kari memang terbaekk ooo

    ReplyDelete
  12. sedapnyaaa.. lama tak makan roti jala..

    ReplyDelete
  13. sedapnya..makan petang pun ok ni..

    ReplyDelete
  14. sedapnya...dah lama tak makan tetiba ngidam...hhee

    ReplyDelete
  15. roti jala bersama kuah durian... tentu menyelerakan...

    ReplyDelete
  16. wah best ni kak.. dneo suka jugak roti jala, lagi2 bila makan dengan kari ayam... wah bestnya!!!

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.