Seminar Dah Selesai

Sunday, April 20, 2014

Seminar Dah Selesai

Alhamdulillah... selesai sudah Seminar ICT MISTI Johor 2014 jam 5.00 petang. Terus cerah biji mata yang sebelumnya terasa begitu mengantuk.


Mia bawa pulang 2 biji belon untuk Sofea. Satu warna pink. Satu lagi warna biru. Sweet je kan....

Seperti biasa, bab yang paling best dan tak ngantuk punya ialah bab makan.





Leganya...  walaupun satu hari Seminar ICT, ada juga input baru yang Mia dapat.

mood seminar....

32 comments:

  1. Replies
    1. memang sedap.... tak terlarat nak habiskan..

      Delete
  2. Assalamualaikum dan salam singgah sini Kak Mia...bestnyer dapat ilmu baru dari seminar tu...makanan pun nampak menyelerakan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam diana.... alhamdulillah.. rezeki..

      Delete
  3. Sedapnya menu..dapat ilmu baru bestnya kan kak

    ReplyDelete
  4. sedapnya mia...lagi2 tgk udang tu, besarnya...dan byk lak tu...heheee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo yang ni betul2 tergoda.. tu yang ambik juga tu..

      Delete
  5. Kite pun ada pergi persada 3 hari lepas, minggu sains teknologi. hehe xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. laahh ya ke... tak dapat jumpa lah kita...

      Delete
  6. Ilmu dapat, makan punnn dapat, belon Sofea pun dapat... :-D

    ReplyDelete
  7. wah lepas habis, ada pulak makan2 yg menunya... emmmmm super sedap!^^

    ReplyDelete
  8. Long time never join seminar, best part is no need to work and get free meals. Hehe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yupp.. indeed the best part of all... heheheh

      Delete
  9. juadah-juadah tu semua nampak menyelerakan..

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mia...wah sedapnya makanan tu...;)

    ReplyDelete
  11. wahhh..sedap juga menu makanan nya tu..

    ReplyDelete
  12. menu makan yang sedap.....besarnya udang....

    ReplyDelete
  13. Sepatutnya minggu depan kursus di KL tapi tak pergi..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.