Tengah Malam Makan Mee Wantan Sup

Sunday, April 20, 2014

Tengah Malam Makan Mee Wantan Sup



Konon dah kenyang... tak nak makan malam. Tup-tup tadi perut dah berkeroncong meminta-minta untuk diisi.

Nasib ada standby bungkus mee wantan sup kat luar tadi. Terus panaskan kat microwave dan ambil gambar ini dulu sebelum makan.

jemput makan semua...

45 comments:

  1. Assalamualaikum akak. emm sedapnya. . akak buat kita terliur ni . . :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam ain... dah lapar sangat tadi,,, heheh

      Delete
    2. huu . sedap sedap . mee wantan sangat sedap . xD

      Delete
  2. Tengah lapar jugak ni kak, dapat makan biskut cecah teh je..boleh la buat alas perut.kalau tak makan, memang tak boleh tidur ni.

    ReplyDelete
  3. alamak, boleh plak baca entri ni tgh malam. sabar jelah :p

    ReplyDelete
  4. Deno pula tgh mengidam nak makan murtabak... hihi... btw kak, mi wantan ni deno tak pernah makan... rasa dia macam mana ya kak... emmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo murtabak pun sedap juga. mee wantan ni tak tahulah nak cakap camne rasanya.. deno cubalah rasa nanti..

      Delete
  5. Sib baik ade standby makan, klu x susah juga tu..

    ReplyDelete
  6. mcm ni ke rupa mee wantan..tak pernah tau mcm mne tu tkot nk order kt kedai..hihi..lps ni ble orderla nampak menarik ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang macam ni rupanya.. nanti order lah ya..

      Delete
  7. huhuhu.. sedapnya Mia tgk mee wantau kau ni pagi2 ni ;)

    ReplyDelete
  8. Wa... Sedapnya lama x mkn wantan mee..

    ReplyDelete
  9. wow nampak sedapnya adoi....laparlah pulak. yumyumyum

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mia...nasib baik ada bungkus,panaskan dah boleh makan...;)

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. wahhh.. tentu sedap sangat tu sampai terindu..

      Delete
  12. Adoi..baru Nampak menu ni. Sedapnya...Lapo hujan2 ni

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum dan salam singgah sini Kak Mia...wahh...sedapnyer Mee Wantan Sup tu..teringin pulak nak makan malam ni...hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam diana... boleh aje tu.. jom..

      Delete
  14. biasa la tu kak.. bila malam2 mmg selalu jadi mcm nie.. lagi2 kalu mata tak mau tido.. kalau saya, milo panas dgn biskut jadi pilihan.. :-)

    ReplyDelete
  15. Serius kak, antara favourite Eraz ni..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.