image Restock Lipstik - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Sunday, 29 September 2019

# Health # Work Matters

Restock Lipstik


Sakan ni... sekali beli kat Shopee terus 3 jenis lipstik terus. Stok lipstik yang sekarang ini dah tinggal sedikit. Jadinya restock kat Shopee saja lah.

Jom tengok.. lipstik harian yang Mia dan Sofea guna...

Berderet susun bila dah sampai di pejabat

Pilihan lipstik Mia.. Maybelline Creamy Mattes - Siren in Scarlet color


LipIce untuk Mia dan Sofea


Sebamed Lip Defense, pelembap bibir Sofea di sekolah


Lega. Keperluan lipstik dah selesai dibeli. Nampak macam remeh, tapi kena ada juga. Yang penting bibir tak kering dan merekah. 


** penjagaan bibir....


11 comments:

  1. betul. yang penting bibir tak nampak pucat. calit sikit2 je..

    ReplyDelete
  2. lipstick penting supaya kita nampak segar. Saya pun suka kumpul lipstick. Hehehe

    ReplyDelete
  3. Sentiasa nampak lembap bibir. Bila kering.. luka.. Pedihnya tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bab ni memang sengsara skit nak makan.. nak cakap... huhuhu...

      Delete
  4. Lipstick is a must okay hehe biaq la muka tak pakai apa pun tpi bibir takleh togel. Nmpk kusam terus muka.

    ReplyDelete
  5. kalau ammi dari dulu bibir sejenis tak boleh terima lipstick Maybelline..mesti jadi gatal2 pastu berdarah :(

    ReplyDelete
  6. kita kalo pakai lipstick, kena sapu lip balm dulu...huhuhu..kalo tak, nanti bibir cepat kering

    ReplyDelete
  7. ye betul, benda ni keperluan. kalau bibir kering nanti mengelupas luka pulak

    ReplyDelete