image Sarapan Pagi Dengan Bubur Nasi - Mia Liana

Monday, 2 September 2019

# Work Matters

Sarapan Pagi Dengan Bubur Nasi

Hari ini Mia dah start naik kerja. Menjalani rutin hidup seperti biasa. Pagi ini tekak nak pula sarap dengan bubur nasi. Makanya Mia pergi bungkus dan sarap di pejabat. Kalau tak... asyik makan nasi lemak dan mee hoon goreng saja. Tukar selera pula hari ini.



Nampak simple. Tapi menyelerakan. Jemput makan ya....



**Salam Maal Hijrah 1441H...


12 comments:

  1. waah...feveret..tp jarang la buat sendiri..sbb takde peminat kat rumah

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. semoga bubur nasi dapat membekalkan tenaga di pagi hari..

    ReplyDelete
  3. Wowww sedapnyaaa bubur nasi..lama juga tak buat sendiri, tengok Mia punya terus rasa terliur ..

    ReplyDelete
  4. sedap ni, menu febret! boleh menangis tak cukup 1 mangkuk! hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita serbu rumah sis lin.. kalau dia masak nanti... hihihih...

      Delete
  5. Kalau ain kena ada sambal kicap tu yumsssss bertambah2

    ReplyDelete
  6. sedap ni bubur. selalu makan bila sakit je :)

    ReplyDelete