image Restock Mask Extender - Ogos 2021 - Mia Liana

Saturday, 14 August 2021

# Family Matters

Restock Mask Extender - Ogos 2021

Baru nak restock Mask Extender yang baru. Beli kat Shopee. Telah selamat sampai beberapa hari lepas. Yang lama punya beli masa mula PKP 1.0 yang lepas dah tak berapa elok.



Hmmm.. Mia suka jenis mask extender yang ada getah macam ni. Rasa selesa nak pakai dengan mask. Pastu ada colourful bunga, rama-rama dan butang. Sweet kan....


** keperluan....


10 comments:

  1. Cute!! Tp tu la klu kita sejenis yg asyik lupa barang ltak mana tu yg x sesuai pakai mask ada extender... Kita terus je sarung mask yg hijab punya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hijab punya style pun ada... ni kira buat backup untuk mask yang earloop... ada banyak tak abis lagi, beli dari tahun lepas...

      Delete
  2. Comelnya. Saya pun suka mask extender yang bergetah begini. :)

    ReplyDelete
  3. Wahh, comelnyaa mask extander macam ni. Boleh buat spare letak dlm beg. :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. senang.. kalau hilang satu dua kot-kot tak ingat letak mana...

      Delete