Tukar Webcam Baru

Sebelum ini Mia ada cerita kat SINI yang Mia beli webcam untuk pembelajaran pdpr Sofea. Lama-lama guna ada masalah pula. Microphone sekejap boleh berfungsi apabila guna Google Meet. Sekejap tidak boleh berfungsi. Nak kena cabut kabel usbnya kemudian masukkan balik di pc. Kadang tidak boleh juga. Terpaksa refresh browser Google Chrome. Terpaksa akur sebab beli yang murah. Tak tahan lama.

Makanya Mia survey kat dalam Shopee dan cari webcam yang baru dengan bajet dalam RM100. Berkenan pula pada IFROO Full HD 1080P Webcam with Mic. Wide Angle with No Fisheye Effect. For PC & MAC Computer/Laptop. Plug and Play.





Ciri-Ciri IFROO Full HD 1080P Webcam 

- Full HD 1080P
- No fisheye lens
- Wide-angle lens
- Built-in microphone
- USB 2.0 & easy setup


Bestnya bila dah siap pasang webcam baru ini dan tengok Sofea guna untuk pembelajaran pdpr. Puas hati sangat. Jelas dan terang.


** mood lega...


Post a Comment

14 Comments

  1. Semoga dipermudahkan urusan pdpr, bila jelas dan terang, akan lebih faham dan mudah masa belajar

    ReplyDelete
  2. Nice one..Spec nya bagus..Penting bagi nampak clear gambar dan suara... hehe.. Moga dipermudahkan urusan dalam sesi pembelajaran Sofea.. Amin ya Rabb

    ReplyDelete
  3. Thank you share kak mia! Ain mmg tengah cari since laptop yang guna ni tak ada camera. pelik kan? haha laptop zaman tok kaduk tapi masih okay so why not guna

    ReplyDelete
  4. Sama macam Mama Mia juga.. beli gak untuk anak Mia.. nampak jelas dan clear..

    ReplyDelete
  5. nmpk nya sy pn kena cari webcam baru ni sbb asyik zoom je lately��

    ReplyDelete